اخبار بازی

بازی جدید ناشر Killing Floor 2 در GDC معرفی می‌شود

وی جی مگ: کمپانی Icerberg Interactive که با عنوان ناشر Killing Floor 2 و بازی‌های دیگری همچون Starpoint Gemini Warlords شناخته می‌شود برنامه دارد تا در GDC بازی جدید خود را معرفی کند. با اینکه پیش‌تر تایید شده بود اثر جدید آنها یعنی Antigraviator در GDC امسال نمایش دارد، Iceberg Interactive اعلام کرده که بازی کاملا جدید را در کنار آن معرفی می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، همان‌طور که از نام Antigraviator مشخص است، این بازی درباره مسابقاتی است که به صورت ضدجاذبه برگزار شده و گیمرها می‌توانند با انواع مختلف ارتقا‌ها شانس خود برای پیروزی در مسابقات به صورت آنلاین و آفلاین را افزایش دهند. بازی که بسیاری آن را با عنوان مشهور F-Zero مقایسه می‌کنند. این بازی توسط استودیو بلژیکی Cybernetic Walrus ساخته و برای انتشار روی PC، PS4 و Xbox One‌ آماده می‌شود.

جدای از Antigraviator، اطلاعات زیادی از بازی جدید Iceberg در دسترس نیست اما می‌دانیم که در ژانر Party Game (بازی‌های چند نفره) قرار گرفته و ساخته آن را استودیو شیلیایی Iguanabee برعهده دارد و قرار است که امسال برای PC و PS4 عرضه شود. سازندگان این بازی آن را اثری به شدت اعتیادآور معرفی کرده‌اند اما باید تا معرفی رسمی آن منتظر ماند و دید که Iceberg Interactive روی انتشار چه اثری سرمایه‌گذاری کرده است.

منبع: Dualshockers

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × سه =