اخبار بازی

بازی جدید Batman در حال ساخت است

استودیوی Rocksteady با Arkham Knight کار خود را با سری Batman به اتمام رساند و نسخه مربوط به واقعیت مجازی این بازی نیز به تازگی به بازار عرضه شده است. احتمال خیلی کمی وجود دارد که وارنر ادامه سری Batman‌ را به تیمی تازه کار واگذار کند. مدت بسیار زیادی است که خبری از بازی جدید Batman منتشر نشده است اما به نظر می‌رسد که بازی جدید Batman Arkham توسط استودیوی ساخته می‌شود که با شوالیه سیاه چندان غریبه نیست.

در تعدادی از ویدیوهای جدیدی که به تازگی از استودیوی مونترئال وارنر منتشر شده است، به نظر می‌رسد که این تیم که قبلا روی  بازی Arkham Origins کار کرده بود، در حال ساخت بازی جدیدی است. این ویدیوی به وضوح ساخت یک بتمن دیگر را تایید نمی‌کند اما شباهت‌های بسیار زیادی در این ویدیو مشاهده می‌شود. در ویدیویی که در حال حاضر پاک شده است حضور بتمن به خوبی قابل مشاهده بود. استفاده از کنترلر Dualshock 4 نیز به خوبی نشان می‌دهد که این بازی نمونه‌ای از نسخه آزمایشی Batman Arkham Origins نیست.(این بازی برای کنسول‌های نسل قبل عرضه شده است.)

این ویدیو همچنین شایعه ابتدای سال را به گونه‌ای تایید می‌کند. در ابتدای سال طبق شایعات مطرح شده به نظر می‌رسید که استودیوی مونترئال وارنر در حال سال یک بازی بر اساس داستان بتمن با حضور پسر بتمن، دیمین وین است. در کنار این بازی، آنها در حال ساخت یک بازی دیگر به نام Suicide Squad هستند. بازی Suicide Squad با کمک استودیوی Rockstady ساخته می‌شود. Suicide Squad یک بازی با سبک مبارزه تن به تن خواهد بود که امکان انتخاب شخصیت‌های مختلف را به گیمر می‌دهد، قابلیت بازی Co-Op در آن وجود دارد. سبک این بازی شباهت بسیاری به Borderlands دارد. Suicide Squad‌ برای عرضه در سال 2017 آماده می‌شود.

بازی بعدی آنها بر اساس شخصیت Damian Wayne خواهد بود. ساخت بازی در تابستان گذشته آغاز شده است. این بازی در 10 سال آینده رخ خواهد داد. Bruce Wayne‌ یا همان شخصیت اصلی بتمن پیر شده و ریش دارد، با عصا راه می‌رود و به این نکته اشاره می‌کند که دیمین بتمن جدید داستان خواهد بود. استودیوی مونترئال هیچ کدام از شایعات مطرح شده را تایید نکرده است پس باید منتظر تایید آنها باشیم.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 − سیزده =