اخبار بازی

بازی جدید Earthworm Jim در دست ساخت است

بازی جدید Earthworm Jim در دست ساخت است

وی جی مگ: به گفته کمپانی Intellivision Entertainment بازی جدید Earthworm Jim در حال ساخت و توسعه بوده و سازندگان تیم اصلی این مجموعه نیز در حال کار روی آن هستند.

به گزارش وی جی مگ، پس از مدت‌ها در طول چند سال اخیر، این اولین بازی است که نسخه جدید Earthworm Jim در حال تولید بوده و قرار است به صورت انحصاری برای کنسول جدید کمپانی Intellivision به نام Intellivision Amico عرضه شود. این کنسول جدید برای عرضه در 10 اکتبر 2020 برنامه‌ریزی شده و لذا هنگامی که این کنسول در دسترس قرار گرفت گیمرها می‌توانند اقدام به تهیه بازی نمایند.

معرفی بازی جدید Earthworm Jim از سوی Intellivision Entertainment با سالگرد 25 سالگی این مجموعه همزمان شده است. با این حال تا زمان انتشار بازی هم‌چنان یک سال باقی مانده است. جزئیات انتشار در خصوص کنسول Intellivision Amico ماه گذشته به اشتراک گذاشته شد زمانی که کمپانی Intellivision برنامه‌های خود را برای ورود مجدد به بازار کنسول اعلام کرد. به گفته Tommy Tallarico مدیرعامل کمپانی نام‌برده که وظیفه ساخت موسیقی برای نسخه اول و دوم مجموعه Earthworm Jim را هم برعهده داشته است کنسول Intellivision Amico قرار است دوستان و اعضای خانواده را دور هم جمع کند. لازم به ذکر است که در تاریخ 4 می شاهد انتشار جزئیات جدیدی در رابطه با عنوان مورد بحث و هم‌چنین کنسول خواهیم بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − چهار =