اخبار بازی

بازی جدید Remedy در E3 2018 معرفی می‌شود

وی جی مگ: استودیو Remedy که با ساخت عناوینی همچون Max Payne، Alan Wake و Quantum Break شناخته می‌شود، قصد دارد بازی جدید خود که تحت عنوان Project7 شناخته می‌شود را به زودی معرفی کند. کمپانی 505Games که نشر این اثر را برعهده دارد تایید کرده که بازی جدید Remedy در E3 2018 معرفی می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، بعد از یک دهه همکاری انحصاری با مایکروسافت و عرضه دو بازی اصلی به صورت انحصاری برای Xbox 360 و Xbox One حالا تایید شده که بازی جدید Remedy برای هر سه پلتفرم PC، PS4 و Xbox One منتشر می‌شود و دیگر خبری از همکاری انحصاری با مایکروسافت نیست.

کمپانی 505Games به عنوان ناشر این بازی تایید کرده که اهالی رسانه می‌توانند در جریان E3 2018 بازی جدید Remedy‌ را تجربه کنند. مسئله‌ای که نشان می‌دهد احتمالا مراحل ساخت Project7 پیشرفت خوبی داشته. در حال حاضر اطلاعات خاصی از پروژه جدید Remedy در دسترس نیست و بسیاری از گیمرها منتظر هستند تا ببینند اینبار سم لیک به عنوان کارگردان Max Payne و Alan Wake چه چیزی را برای نمایش آماده کرده. کارگردانی که معمولا عناوین مختلفش به واسطه تمرکز زیاد روی بار سینمایی شناخته شده و داستان در آنها به عنوان یکی از اصلی‌ترین المان‌های موجود در ساختار کلی بازی شناخته می‌شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده − 12 =