اخبار بازی

بازی جدید Star Wars توسط ایده‌های Uncharted تسخیر نخواهد شد

بازی جدید Star Wars توسط ایده‌های Uncharted تسخیر نخواهد شد 1

همانطور که می‌دانید Amy Henning یکی از تاثیرگذار‌ترین شخصیت‌ها در ساخت سری بازی‌های Uncharted به استدیوی Visceral Games پیوسته است تا روی اثری جدید از Star Wars کار کند. او اعلام کرد که بازی جدیدشان ترکیبی از این دو اثر نیست و نمی‌توان آن را با اسم “Star Wars Uncharted” صدا کرد.

سری بازی‌های Uncharted به صورت اختصاصی از دید شخصیت اصلی بازی روایت می‌شود اما این رویه در مورد دنیای Star Wars حقیقت ندارد. در دنیای Star Wars داستان از طریق چند شخصیت روایت می‌شود و طرفداران با استفاده از داستان موجود رابطه‌ای بین شخصیت‌ها برقرار می‌کنند. این نکته می‌تواند نقطه عطفی برای ساخت بازی جدید Visceral Games باشد گرچه هنوز هیچ چیزی تایید نشده است.

در سپتامبر Amy Henning طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که شباهت‌های زیادی بین Uncharted و Star Wars وجود دارد. در نقطه مقابل نیز تفاوت‌های این دو سری نیز بسیار مشهود هستند. به همین خاطر بسیاری از قوانین که در ساخت Uncharted درست بودند در موقع ساخت Star Wars اشتباه به حساب می‌آیند. Henning همچنین در ادامه مصاحبه اشاره کرد که:« من پیشنهاد ابتدایی Visceral Games را به خاطر دارم. به نظر می‌رسید که EA می‌خواهد یک بازی سوم شخص نه چندان خوب بر اساس دنیای Star Wars بسازد و همین مورد باعث می‌شد تا علاقه‌ای برای پیوستن به این تیم نداشته باشم.» در نهایت او به تیم Visceral Games پیوست و EA امکانات زیادی برای ساخت بازی مانند ارتباط نزدیک با استودیوی Lucas Films را برای او مهیا کرد.

Henning گفته که هنوز Uncharted 4 را بازی نکرده است. اثری که قبل از جدا شدنش از Naughty Dog کارگردانی آن را بر عهده داشت. Henning در مورد Uncharted 4 گفت:« وقتی شما طلاق می‌گیرید و همسر سابق شما دوباره ازدواج می‌کند، دلیلی برای تماشای عکس این زوج خوشبخت برای شما وجود ندارد. وقتی سالیان زیادی مشغول به طراحی یک بازی و شخصیت‌های آن می‌شوید، درک ارائه این بازی توسط افرادی دیگر به جز شما به نظر کمی پیچیده و سخت خواهد بود.» بر اساس گزارش‌های منتشر شده جدا شدن Henning از Naughty Dog باعث شد تا روند ساخت بازی با تاخیری 8 ماهه روبرو شود. اما Henning در مصاحبه‌ای جدید می‌گوید:«به نظرم این زمان بیشتر نزدیک به شش ماه بود.» او همچنین به ساعات کاری در Naughty Dog اشاره کرد و گفت که ساعات کاری او در این استودیو به 80 ساعت در هفته می‌رسید. او در ادامه گفت:« در برخی مواقع ما 50 ساعت بدون وقفه و حتی خوابیدن کار می‌کردیم، بله برای رسیدن به نتیجه عالی باید خیلی چیزها را قربانی کرد. وقتی جوان هستی کار کردن به این شدت مشکلی به وجود نمی‌آورد. ولی وقتی ازدواج کردی و خانواده تشکیل دادی این موارد می‌تواند مشکلات عجیبی را در پی داشته باشد.»

بازی جدید Star Wars سال 2018 میلادی به بازار عرضه خواهد شد. نمایش کوتاهی از این اثر در E3 امسال انجام شد. بر اساس نظر خانم Jade Raymod  استودیوی  Visceral Games تغییرات اساسی و بسیار خوبی را پیش رو دارد. Henning نیز اعلام کرد:« قصد ما از ساخت این بازی صرفا طراحی یک اثر که در دنیای Star Wars اتفاق می‌افتد نیست، بلکه می‌خوایم بازی ما یک تکه از داستان Star Wars را به درستی و دقت بالا روایت کند.»

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده + 12 =

  • سلام یه پیشنهاد و یه درخواست
    1. میتونید هفته نامه ی ویدیویی بزارید،چه اونایی که تو سایت گذاشتید چه اونایی که نگذاشتید چون مردم حوصله ی خوندن ندارن (حالا شایدم من فقط اینطورم) به خاطر همین میگم هفته نامه ی ویدیویی بزارید 😉 :-)) :laugh:
    2.مجله گیم ایمگ کی میاد؟ ?:-) :-/ :reallyangry: