GamesCom 2017 اخبار بازی

بازی جدید THQ Nordic با نام Biomutant به زودی معرفی می‌شود؟

بازی جدید THQ Nordic با نام Biomutant به زودی معرفی می‌شود؟

به نظر می‌رسد که اطلاعات مربوط به بازی جدید THQ Nordic قبل از معرفی رسمی در Gamescom به لطف یک مجله آلمانی فاش شده باشد. اگر به این فکر کرده باشید که علاقه دارید یک بازی نقش‌آفرینی، همراه با کمی کنگ فو و در جهانی آخرالزمانی تجربه کنید به نظر می‌رسد که بازی جدید THQ Nordic که فعلا با نام Biomutant شناخته می‌شود این خواسته شما را عملی خواهد کرد.

در حالی که فعلا هیچ چیزی در مورد این بازی به صورت رسمی تایید نشده است، تصاویر منتشر شده از این مجله ساخت این اثر را به نوعی تایید می‌کند. شخصیت اصلی بازی چیزی بین راکوون و روباه است که قابلیت حمل شمشیر را دارد که حتی از خودش نیز بزرگتر است. در سه تصویر منتشر شده به نظر می‌رسد که این شخصیت قابلیت مبارزه، شنا و پرواز را دارد. البته تصاویر بسیار کوچک و بی کیفیت هستند.

از قبل مشخص شده بود که THQ Nordic دو بازی جدید در حین نمایشگاه Gamescom که در هفته جاری برگذار می‌شود، معرفی خواهد کرد. یکی از این آثار یک IP کاملا جدید است، در حالی که دومین بازی ادامه‌ای از یک سری شناخته شده خواهد بود. به نظر می‌رسد که IP جدید همین Biomutant باشد. باید منتظر انتشار اخبار رسمی در این مورد از سمت THQ Nordic باشیم.

بازی جدید THQ Nordic با نام Biomutant به زودی معرفی می‌شود؟ 1

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک + سیزده =