اخبار بازی E3 2018

بازی ریسینگ جدید Sonic به‌زودی معرفی می‌شود

بازی ریسینگ جدید Sonic به‌زودی معرفی می‌شود

وی جی مگ: اولین‌بار در جریان نمایشگاه SXSW امسال بود که SEGA اعلام کرد توسعه یک بازی ریسینگ جدید Sonic را در برنامه دارد. اثری که احتمالا با نام Super Sonic Racing شناخته می‌شود و با ساخته‌های قبلی این مجموعه در سبک ریسینگ یعنی قسمت اول و دوم بازی Sonic & All Stars Racing تفاوت دارد. حالا اما اخباری به دست آمده که نشان می‌دهد بازی ریسینگ جدید Sonic به‌زودی معرفی می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، کمپانی SEGA رسما اعلام کرده که اطلاعات این بازی جدید از مجموعه Sonic را به زودی اعلام می‌کند. خبری که نشان می‌دهد احتمالا بازی ریسینگ جدید Sonic در جریان نمایشگاه E3 2018 معرفی می‌شود. در جریان لایو‌استریم اخیر SEGA، آرون وبر مدیر روابط عمومی این شرکت اعلام کرده که زمان زیادی تا معرفی ریسینگ جدید Sonic باقی نمانده. مسئله‌ای که در این میان اهمیت بالایی دارد به رویکرد این بازی ارتباط دارد. هنوز مشخص نیست که Super Sonic Racing‌ قرار است تمرکز خود را تنها روی شخصیت‌های این مجموعه قرار دهد یا اینکه دیگر شخصیت‌های آشنای SEGA را نیز می‌توانیم در آن ببینیم یا خیر.

هنوز مشخص نیست که توسعه این بازی ریسینگ جدید Sonic را چه استودیویی برعهده دارد. دو قسمت مجموعه Sonic & All Stars Racing در گذشته توسط استودیو Sumo Digital توسعه پیدا کرده بود که در حال حاضر روی Crackdown 3 و Dead Island 2 مشغول به کار است.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × یک =