اخبار بازی

بازی سازندگان سابق Bioshock در راه PS4

بازی Perception که در ژانر ترس قرار دارد و به واسطه سرمایه جمع شده در کیک‌استارتر توسط سازندگان سابق Bioshock توسعه پیدا می‌کند برای Playstation 4 منتشر می‌شود.

در این بازی گیمر نقش یک زن نابینا به نام کیسی تورنتون را دارد که باید راه خود را در عمارتی بزرگ در ماساچوست پیدا کند. این عمارت توسط نیروهای ماورالطبیعه تسخیر شده که Presence نام دارند.

تنها ابزار گیمر برای پیشروی در این بازی یک چوب‌دستی، تلفن همراه و البته قابلیت شنیدن صداهاست. هر ضربه چوب‌دستی به محیط اطراف صدایی را تولید می‌کند که باعث می‌شود تصویری حدودی از اطراف شخصیت اصلی به وجود آید.

بیل گاردنر طراح ارشد بازی در گفت و گو با گیم‌اسپات توضیح داده که «در این اثر شما شاتگان یا قدرت‌های جادویی ندارید.» گاردنر پیش از این به مدت یک دهه در استودیو Irrational فعالیت می‌کرده و در ساخت Bioshock Infinite نقش کارگردان طراحی را برعهده داشته.

طبق توضیحات ارائه شده هرکدام از فصل‌های بازی در بازه زمانی مختلفی دنبال می‌شود و گیمر باید با محیط‌هایی روبرو شود که هرچند یکسان هستند اما در طول زمان تغییر کرده‌اند. داستان نیز از همین طریق و به واسطه بررسی پس زمینه عمارت مورد نظر روایت می‌شود.

هنوز تاریخ عرضه Perception مشخص نیست اما سازندگان آن اعلام کرده‌اند که این بازی برای PS4 و PC منتشر می‌شود و احتمال توسعه آن برای Xbox One نیز وجود دارد.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × چهار =

  • یه ویدیو ازش دیدم ، خیلی باحاله ، این که باید هی چوب دستی رو بزنی زمین تا بتونی ببینی خیلی ترسناکش کرده :yes: