اخبار بازی

یک بازی ساز کره ای، پروژه ی تک نفره ی فوق العاده ای را خلق کرد!

یک بازی ساز کره ای، پروژه ی تک نفره ی فوق العاده ای را خلق کرد! 1

بعضی مواقع برخی از بازی ها باعث می شوند تا به فکر فرو برویم و یا از آنها الهام بگیریم. این الهام گیری می تواند ساخت و نوشتن یک داستان باشد، نقاشی و ساخت آثار هنری باشد و یا حتی می تواند پایه گذار یک بازی جدید و نو باشد!

یک بازی ساز مستقل کره ای با نام Yang Bing، دو سال پیش تریلری از عنوان Final Fantasy XV مشاهده کرد و این تریلر آنچنان برای او الهام بخش بود که باعث شد تا او به فکر ساخت یک بازی نو با الهام از عنوان Final Fantasy XV بیوفتد. این بازی جدید، Lost Soul Aside نام دارد و گفته شده است که برخی اِلمان های خود را از عناوین سری Ninja Gaiden نیز وام گرفته است. جالب است بدانید که تمام این پروژه، به صورت کامل توسط خود Yang Bing و تک نفره ساخته شده است! او در توییتر گفت:

“دو سال پیش تریلری از FFXV دیدم که به شدت مرا شگفت زده کرد. آن تریلر را به تمام دوستانم نشان دادم و به آنها گفتم که بازی ها حالا اینگونه هستند و چنین باکیفیت به نظر می رسند. در آن زمان که تریلر FFXV را دیدم، آرزو می کردم که روزی بتوانم عنوانی همانند آن بسازم و همین باعث شد تا FFXV به یک مدل و الگو برای من تبدیل شود.”

همانطور که از تصاویر و تریلر بازی که در ادامه قرار دارند، می توان دید که بازی تا حد بسیار زیادی از FFXV الهام گرفته است، اما Yang Bing اعلام کرد که قرار است تا از این پس، راه و روش خود را برای ساخت بازی در پیش بگیرد:

“باید بگویم که در آینده، طراحی بازی را تغییر خواهم داد و کاری خواهم کرد تا بازی منحصر به فرد تر به نظر بیاید. FFXV به من یاد داد تا چگونه راه بروم و چگونه قدم بردارم و حالا زمان آن رسیده است تا راه خودم را انتخاب کنم و پروژه را به روش خودم بسازم.”

این عنوان بسیار جذاب و خیره کننده به نظر می رسد و با درنظر گرفتن اینکه تمام چیزهایی که در بازی میبینیم، توسط یک نفر ساخته شده است، واقعا قابل ستایش می باشد. این عنوان توسط Unreal Engine 4 ساخته شده است و Yang Bing به خوبی از پس اِلمان های مختلف بازی، برآمده است. بازی ساز این پروژه، همچنین اعلام کرد که فعلا این عنوان بسیار جای کار داشته و تا مرحله ی نهایی، فاصله ی زیادی دارد. او همچنین اعلام کرد که پلتفرم های این بازی نیز، فعلا مشخص نمی باشند.

تصاویر منتشر شده از این عنوان:

Lost Soul Aside - بازی ساز LostSoulAside-1 LostSoulAside-2 LostSoulAside-3 LostSoulAside-4 LostSoulAside-5 LostSoulAside-6 LostSoulAside-7 LostSoulAside-8 LostSoulAside-9 LostSoulAside-10

تریلر منتشر شده از بازی:

یک بازی ساز کره ای، پروژه ی تک نفره ی فوق العاده ای را خلق کرد! 2
118MB

یک بازی ساز کره ای، پروژه ی تک نفره ی فوق العاده ای را خلق کرد!

نیما هاشمی

نیما هاشمی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 + 5 =