اخبار بازی

بازی واقعیت مجازی Twisted Pixel با نام Defector معرفی شد

بازی واقعیت مجازی Twisted Pixel با نام Defector معرفی شد

وی جی مگ: امروز شرکت Twisted Pixel از بازی اکشن جاسوسی جدید خود برای پلتفرم‌های واقعیت مجازی با نام Defector رونمایی کرد.

به گزارش وی جی مگ، در عنوان Defector پلیر در نقش یک مامور مخفی زبده قرار می‌گیرد که باید برای انجام ماموریت‌های خود به نقاط مختلف دنیا سفر کرده و در موقعیت‌ها و شرایط بسیار خطرناکی قرار بگیرد. یکی از قابل توجه‌ترین ویژگی‌های استفاده شده در Defector که می‌تواند امتیازی برای فروش آن نیز محسوب شود، این است که شما چگونه در بازی خود پیشرفت کرده و جلو می‌روید. نتیجه هر ماموریت شما بستگی به تلاش و انتخاب‌های شما خواهد داشت. همه‌ انتخاب‌های شما از بزرگ تا جزیی گرفته بر روند بازی تاثیر خواهند داشت.

این بازی ابتدا هفته گذشته در جریان مراسم PAX East به نمایش گذاشته شد. عنوان نام‌برده هم‌اکنون توسط شرکت Twisted Pixel در حال ساخت بوده در حالی که حقوق نشر بازی برعهده Oculus Studios خواهد بود. بدین ترتیب باید توجه کرد Defector یک بازی انحصاری برای پلتفرم واقعیت مجازی Oculus Rift خواهد بود.

در حال حاضر بازی تاریخ عرضه مشخصی نداشته اما سازنده آن Twisted Pixel اعلام کرده است Defector برای انتشار در سال 2018 برنامه‌ریزی شده است.

منبع: Dualshockers.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 5 =