اخبار بازی

بازی Ace Combat 7 برای PC و Xbox One عرضه می‌شود

بازی Ace Combat 7 برای PC و Xbox One عرضه می‌شود 1

کمی قبل‌تر و در نمایشگاه PSX 2016 اعلام شد که Ace Combat 7 با پشتیبانی از قابلیت VR در سال 2017 برای PS4 عرضه خواهد شد اما گویا Bandai Namco علاقه‌ای به ساخت بازی انحصاری برای PS4 ندارد.

امروز آنها اعلام کردند که Ni No Kuni 2 برای PC عرضه خواهد شد و با فاصله کمی نیز مشخص شد که Ace Combat 7 نیز علاوه بر PC برای Xbox One نیز منتشر می‌شود. مدت بسیار زیادی بود که جای خالی Ace Combat در دنیای بازی حس می‌شد. اینبار این بازی با استفاده از گرافیک بروز، استفاده از تکنولوژی مدرن مثل VR و خط داستانی بسیار جذاب در حال ساخت است. در حال حاضر تاریخ دقیق عرضه این بازی مشخص نشده است. احتمال این وجود دارد که نمایش کاملی از بازی در E3 2017 انجام شود.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × دو =

  • باور کنین وقتی فهمیدم انحصاریه خیلی غصم گرفت.ولی امروز خیلی خوشحال شدم.نسخه سه بود فک کنم اولین سری ک تجربه کردم تو پلی استیشن وان بود.البته اگه دقیق یادم باشه.شدیدا هم حال کردم باهاش.ایشالا ک با این سری هم حسابی کیف میکنم رو اکس باکس

  • دوستان من عاشق این بازیم باهاش زندگی کردم! از بچگی، نوجوانی دیوانه خلبانی و این بازی بودم و الان که فهمیدم بالاخره قسمت 7 هم برای PC ساخته میشه اشک شوق اومد تو چشمام. اینقدر عاشق بازی هستم و مخصوصا بازی به این جذابی نبرد هوایی 😎 :yes: :yes: :yes: