اخبار بازی

بازی Assassin’s Creed Odyssey معرفی شد

بازی Assassin’s Creed Odyssey معرفی شد

به‌روزرسانی: بازی Assassin’s Creed Odyssey به صورت رسمی معرفی شد. بعد از لو رفتن اطلاعات اولیه این اثر که در ادامه مشاهده می‌کنید، Ubisoft نیز آن را رسما معرفی کرد و وعده داده که رونمایی کامل در نمایشگاه E3 2018 انجام می‌شود.

اصلی: روز گذشته وبسایت JeuxVideo Live تصویری شامل یک کالا را منتشر کرد. کالایی که به نظر می‌رسد ارتباطی با نسخه جدید Assassin’s Creed داشته باشد زیرا روی آن عبارت Assassin’s Creed Odyssey به چشم می‌خورد. بدین ترتیب ظاهرا طبق رسم هر ساله شرکت Ubisoft، جدیدترین عنوان از این سری تنها چند هفته مانده به نمایشگاه E3 2018 فاش شده است.

به گزارش وی جی مگ، کالا اشاره شده یک جا سوئیچی بوده که متصل به کلاه‌خودی یونانی است. بدین ترتیب می‌توان نتیجه گرفت بازی Assassin’s Creed Odyssey جدیدترین نسخه از این سری بوده که وقایع آن در زمان یونان باستان دنبال می‌شود. براساس سایر اطلاعات به دست آمده نیز به نظر می‌رسد بازی به مانند عنوان Assassin’s Creed Origins، المان‌های نقش آفرینی را در ساختار گیم‌پلی خود مورد استفاده قرار خواهد داد. هم‌چنین در میان مکانیک‌های جدید بازی، قابلیت انتخاب نوع شخصیت اصلی و انتخاب دیالوگ نیز از دیگر موارد اشاره شده است. البته این شخصیت‌ها Bayek یا Aya از عنوان Origins نبوده و کاراکترهایی کاملا جدید در بازی حضور خواهند داشت.

آن‌طور که پیداست بازی قرار است تا قبل از آپریل سال 2019 منتشر شود و XBOX ONE، PS4 و PC نیز پلتفرم‌های مقصد آن هستند. البته طبق سنت همیشگی سری Assassin’s Creed، می‌توان انتظار داشت بازی Assassin’s Creed Odyssey در سه‌ماهه پایانی سال جاری منتشر شود. باید به این مسئله نیز توجه کرد در حال حاضر تصویر اشاره شده و اطلاعات ذکر شده مورد تایید رسمی شرکت Ubisoft قرار نگرفته است. اما از آن جایی که پیش از این بارها شاهد لو رفتن نسخه جدید سری Assassin’s Creed پیش از معرفی رسمی آن بوده‌ایم، معرفی و نمایش اثر جدید Ubisoft در نمایشگاه E3 پیش‌رو اصلا دور از انتظار نخواهد بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 − 3 =