اخبار بازی

بازی Battlefield 5 از ۸ حالت چند نفره پشتیبانی می‌کند

بازی Battlefield 5 از ۸ حالت چند نفره پشتیبانی می‌کند

وی جی مگ: بازی جدید  استودیوی DICE یعنی Battlefield 5 که یک نسخه آلفا برای آن منتشر شد به پلیر‌ها اجازه می‌داد تا با این بازی آشنا شوند، ویژگی‌های جدید را ببینند و از آن لذت ببرند. البته در زمان انتشار فقط دو حالت قابل بازی وجود داشت. به نظر می‌رسد که بازی از 8 مود بخش چند نفره پشتیبانی می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، با توجه به خبری از سایت Reddit، در منوی بازی Battlefield 1 که مودهای Conquest، Dominion، Frontlines، Team Deathmatch و Breakthrough وجود داشت، برای بازی Battlefield 5 نیز تائید شده، البته سه مود دیگر باقی مانده که این سه مود، در این سری جدید هستند. همچنین به نظر می‌رسد این مودها مانند Final Stand و Airborne فقط درون Grand Operation وجود دارند.

از آنجایی که این خبر به طور رسمی ازطرف DICE تائید نشده، شک و تردید‌هایی وجود دارد. پس تا زمان تائید یا تکذیب این خبر از طرف DICE باید صبرکنیم.

جالب است بدانید بعد از نمایش بازی در E3 2018 شکایاتی از سوی طرفداران مبنی بر وجود شخصیت زن در بازی شد که کمپانی EA حاضر به تغییر بازی خود نشد و هدف آن‌ها این بود که گیمرهای مونث نیز بتوانند به عنوان زن در بازی حضور داشته باشند و همچنین گیمرهای مرد نیز بتوانند بازی را به عنوان یک شخصیت زن تجربه کنند.

بازی Battlefield 5  در تاریخ 16 اکتبر، برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one  منتشر می‌شود.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده − نه =