اخبار بازی E3 2018

بازی Beat Saber برای PS VR معرفی شد

بازی Beat Saber برای PS VR معرفی شد

وی جی مگ: بالاخره نوبت به آخرین رونمایی سونی قبل از کنفرانس مطبوعاتی Playstation در E3 2018 رسید و بازی Beat Saber برای PS VR به صورت رسمی معرفی شد. بازی واقعیت مجازی که طی هفته‌های گذشته توجه بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی به خود جلب کرده بود.

به گزارش وی جی مگ، سازندگان بازی Beat Saber در استودیو Hyperbolic Games که در کشور چک قرار دارد طی ماه مه توجه‌های بسیاری از کاربرهای استیم را به خود جلب کرده و توانسته‌اند فروش خوبی را روی PC تجربه کند اما حالا به نظر می‌رسد که قصد دارند با عرضه بازی خود روی PS VR بازاری جدید را هدف قرار دهند. بازی Beat Saber اثری ریتمیک است که در آن گیمر باید با دو شمشیر لایت‌سیبر (شمشیر مجموعه Star Wars) به اهداف تعیین شده با دو رنگ آبی و قرمز ضربه بزند.

در حال حاضر بازی Beat Saber برای هدست‌های واقعیت مجازی Oculus Rift، HTC Vive و پلتفرم Windows Mix Reality در دسترس است و تنها PS VR در مجموعه آن قرار نداشت که حالا اضافه شده. سونی طی روز‌های گذشته به جز معرفی چند بازی مخصوص به PS VR و البته بازی Twin Mirror ساخته جدید استودیو Dontnod، تاریخ عرضه بازی Days Gone را نیز اعلام کرد که قرار است در فوریه سال 2019 برای PS4‌ به صورت انحصاری منتشر شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده − دو =