اخبار بازی

بازی Call of Cthulhu پاییز امسال عرضه می‌شود

بازی Call of Cthulhu

وی جی مگ: استودیو Cyanide که در حال ساخت بازی Call of Cthulhu  است، هنوز تاریخ عرضه دقیقی مشخص نکرده است ولی در صفحه Steam بازی، به تازگی  اعلام شده که این بازی در پاییز 2018 منشتر می‌‌شود. مشخصات سیستم مورد نیازی برای PC و همچنین قیمت آن هنوز معلوم نیست.

به گزارش وی جی مگ، بازی Call of Cthulhu از سال 2014 در دست ساخت است ولی به نظر می‌رسید که ساخت این بازی متوقف شده که در سال 2016 دوباره تائید شد که این بازی در دست توسعه است و تاریخ انتشار آن را سال 2017 اعلام کردند. بازی در سال 2017 نیز منتشر نشد و استودیو Cyanide ظاهرا مطمئن است که بازی Call of Cthulhu در سال 2018 منتشر می‌شود.

اگر اطلاعاتی درباره این بازی ندارید باید بگوییم که بازی Call of Cthulhu از عنوان RPG شرکت Chaosium الهام گرفته که پلیر در نقش یک کارآگاه است که به جزیره Darkwater در سال 1924 سفر می‌کند. در این حین که این کارگاه مشغول یک پرونده قتل در خانواده Pierce است، درگیر یک سری مسائل ترسناک می‌شود که در این جزیره جریان دارد.

به زودی اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر می‌‌شود و در پاییز امسال می‌توانیم این بازی را تجربه کنیم که برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one عرضه خواهد شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × دو =