اخبار بازی

بازی Civilization VI را روی PS4 و XBOX One تجربه کنید

بازی Civilization VI را روی PS4 و XBOX One تجربه کنید 1

بالاخره بعد از مدتها انتظار، یکی از نسخه های سری بازی Civilization روی کنسولها عرضه می شود. از آخرین زمانی که یکی از نسخه های این سری بازی روی کنسول منتشر شده حدود 20 سال می گذرد. در سال 1998 نسخه دوم این سری بازی برای Playstation منتشر شده بود و بعد از آن هیچ کدام از سری اصلی این بازی روی کنسول منتشر نشده. البته spin-offهایی که از این بازی ساخته شده روی کنسولهایی مثل PS Vita عرضه شده بودند ولی نسخه های اصلی هیچ کدام در این سالها روی کنسولها جایی نداشتند.

وی جی مگ: بازی Sid Meier’s Civilization VI حالا قرار است برای PS4 و XBOX One در تاریخ بیست و دوم نوامبر معادل با یکم آذر 1398 خورشیدی عرضه شود. شاید لازم به ذکر باشد که این بازی جایزه بهترین بازی استراتژیک را در Game Awards 2016 و جایزه بهترین بازی استراتژیک در DICE Awards را نصیب خود کرده.

همراه با Civilization VI که قرار برای کنسولها منتشر شود چند محتوای اضافه نیز منتشر می شود که روی کنسولها در دسترس خواهند بود:

• Civilization VI: Rise and Fall – adds new Golden Ages and Dark Ages, a new city Loyalty system, and Governors who can be stationed in players’ cities, giving players new choices, strategies and challenges;
• Civilization VI: Gathering Storm – the most successful expansion in franchise history, introduces players to an active planet where geology and climatology present unique new challenges;
• 18 Additional Civilization Leaders – from the expansions, choose from some of history’s most renowned leaders to help guide your civilization through the ages, each bringing unique bonuses, buildings, units and more.

این بازی قرار است روی Nintendo Switch نیز منتشر شود. ناشر آن یعنی  2K Games اعلام کرده که این بازی بیست و دوم نوامبر برای Switch‌ نیز در دسترس است و علاقمندان میتوانند آن را خریداری کنند. با توجه به صفحه تاچ این کنسول قطعا جذابیتهای خاصی روی نینتندو سوییچ در این بازی شاهد خواهیم بود.

تحریریه وی جی مگ

تحریریه وی جی مگ

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 3 =