اخبار بازی

بازی Cyberpunk 2077 به چه شکلی روی PS4 Pro و Xbox One X اجرا می‌شود ؟

بازی Cyberpunk 2077 به چه شکلی روی PS4 Pro و Xbox One X اجرا می‌شود ؟

وی جی مگ: نمایش گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 در نمایشگاه E3 2018 نظر بسیاری از اهالی رسانه را به خود جلب کرد اما مسئله‌ای که باعث نگرانی گیمرها شده این است که ساخته جدید CD Projekt RED به چه شکلی روی کنسول‌ها اجرا می‌شود آیا PC با دیگر پلتفرم‌ها از لحاظ گرافیکی اختلاف زیادی دارد یا شاهد وضعیتی مشابه با دیگر بازی‌های امروزی هستیم.

به گزارش وی جی مگ، مدیرعامل CD Projekt RED اعلام کرده که بازی Cyberpunk 2077 در E3 2018 روی یک PC قدرتمند به نمایش در آمده و این استودیو برای توسعه آن از نسل جدید موتور گرافیکی خود استفاده کرده که کمک به‌سزایی کرده تا جلوه‌های گرافیکی بازی در سطح بالایی قرار دارند. مارسین ایوینسکی در همین رابطه توضیح داده که پلتفرم‌های امروزی قدرت بسیاری دارند و با وجود Xbox One X و PS4 Pro بازیسازها می‌توانند از لحاظ گرافیکی به دستاوردهای بیشتری روی کنسول‌های خانگی دست پیدا کنند اما فعلا برای تایید این موضوع که بازی Cyberpunk 2077‌ روی کنسول‌ها به چه شکلی اجرا می‌شود کمی زود است.

از دید مدیرعامل CD Projekt RED در حال حاضر قدرت کنسول‌های PS4 Pro و Xbox One X در سطح یک PC خوب است و به همین واسطه می‌توان پتانسیل این پلتفرم‌ها را در بازی‌های قدرتمند به نمایش در آورد. فعلا باید تا نمایشگاه Gamescom‌ صبر کرد تا گیم‌پلی Cyberpunk 2077 را تماشا کرد و متوجه شد که این بازی از لحاظ گرافیکی چه مشخصات خاصی را به همراه دارد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده + یازده =