اخبار بازی

بازی Cyberpunk 2077 در مرحله ساخت پیش آلفا است

بازی Cyberpunk 2077 در مرحله ساخت پیش آلفا است

وی جی مگ: انتظار مخاطبین برای بازی Cyberpunk 2077 سرانجام با نمایشی در E3 2018 به پایان رسید. به علاوه این اثر نمایشی یک ساعته پشت درهای بسته برای اهالی رسانه و منتقدان داشت و به دنبال آن اولین جزئیات نیز ساخته CD Projekt RED منتشر شد. البته به‌ نظر می‌رسد هم‌اکنون بازی Cyberpunk 2077 در مرحله ساخت پیش آلفا بوده و به همین دلیل نمایشی از بخش گیم‌پلی آن به صورت عمومی منتشر نشده است.

به گزارش وی جی مگ، این اثر مورد انتظار در حال حاضر در مرحله ساخت پیش از موعد قرار داشته و دمویی که از آن به نمایش گذاشته شد پولیش‌شده‌ترین قسمت بازی بوده است و هم‌چنان کار زیادی برای تکمیل شدن دارد. به همین دلیل CD Projekt RED مایل نبود نمایشی را به اشتراک بگذارد که کیفیت نهایی محصول را معرفی و ارائه نمی‌کند.

وبسایت لهستانی Bankier در مصاحبه با Adam Kicinski از شرکت CD Projekt RED این موضوع را تایید کرد و هم‌چنین تایید شد دمو منتشر شده در E3 تنها به این دلیل بود تا مخاطبین روند ساخت بازی را ببینند و در عین حال باید توجه کرد هنوز زمان بسیار بسیار فراوانی به عرضه و انتشار Cyberpunk 2077 باقی مانده است. بدین ترتیب به نظر می‌رسد حتی تا پایان سال 2019 نیز نباید منتظر انتشار بازی در دست ساخت سازندگان The Witcher 3 باشیم.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

8 + هشت =