اخبار بازی GamesCom 2018

بازی Devil May Cry 5 در Gamescom قابل بازی است

بازی Devil May Cry 5 در Gamescom قابل بازی است

وی جی مگ: کمپانی Capcom به تازگی در جریان پخش زنده خود اعلام کرده که بازی Devil May Cry 5 در Gamescom قابل بازی است. هرچند برای اولین‌بار این قسمت از مجموعه بازی محبوب Capcom در E3 2018 معرفی شد اما برای انتشار در بهار سال 2019 آماده می‌شود و همین مسئله نشان می‌دهد که احتمالا بخش عمده‌ای از جریان توسعه بازی Devil May Cry 5 انجام شده.

به گزارش وی جی مگ، هر سال نمایشگاه Gamescom در شهر کلن آلمان برگزار می‌شود و امسال نیز طرفداران بازی Devil May Cry 5 از روز 21 تا 25 آگوست این فرصت را دارند تا گیم‌پلی بازی محبوب خود را تجربه کنند. سازندگان بازی Devil May Cry 5 در جریان لایو‌ استریم اخیر Capcom تایید کرده‌اند که این نسخه ادامه‌ای مستقیم برای Devil May Cry 4 است و توسعه آن در شهر اوساکا دنبال می‌شود. در بازی Devil May Cry 5 شخصیت Nero به عنوان قهرمان اصلی داستان از اسلحه The Devil Breaker استفاده می‌کند که از لحاظ ساختار شباهت بسیاری به Devil Bringer دارد اما اینبار می‌توان تغییراتی در آن ایجاد کرد تا ضربات جدیدی را به نمایش در آورد.

شخصیت Nico که مکانیک جدید بازی است در اصل نوه Niel Goldstein است که پیش‌تر اسلحه‌های Ebony & Ivory را برای Dante طراحی کرده. این شخصیت به عنوان سازنده Devil Breaker شناخته می‌شود و نقش کلیدی را در جریان گیم‌پلی بازی Devil May Cry 5‌ برعهده دارد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × چهار =