اخبار بازی

بازی Devil’s Hunt معرفی شد

بازی Devil’s Hunt معرفی شد

وی جی مگ: بازی Devil’s Hunt اثری در ژانر اکشن بوده که توسط 1C Company و استودیو تازه تاسیس لهستانی Layopi Games معرفی شده است. داستان این بازی براساس رمانی با نام Równowaga (تعادل : Equilibrium) نوشته Paweł Leśniak بوده که درباره نبرد میان فرشتگان و موجودات اهریمنی و مردی به نام دزموند است. Paweł Leśniak استودیو مذکور را به منظور تبدیل اثر خود به بازی احداث کرده است.

به گزارش وی جی مگ، آقای میچل سادووسکی کارگردان این بازی در باره آن توضیح می‌دهد « بازی Devil’s Hunt داستان سنگین و قدرتمندی داشته که به صورت مداوم را شما را بین جهنم، دنیای مردن آمریکا و یک شهر باستانی برده و برمی‌گرداند. شخصیت دزموند میان جنگ بین فرشتگان و موجودات اهریمنی گرفتار می‌شود و در عین حال باید رازهای مربوط به خودش را نیز کشف کند. در حقیقت پدر این شخصیت یک اهریمن بوده.»

«در بازی معماهای مختلف برای حل کردن وجود دارد. پلیر با موانع مختلفی رو به رو می‌شود که باید از سد آن‌ها عبور کند. Devil’s Hunt قصد دارد تا اولین اثر از یک مجموعه باشد و در نسخه اول تمرکز اصلی بدین صورت است که دنیای بازی و داستان آن را به مخاطب معرفی کنیم. ما در تلاش هستیم تا یک سیستم توانایی و کمبو قدرتمند را تولید کنیم. به طوری که یادگیری آن برای پلیر آسان باشد اما پیشرفت در آن سخت بوده و به راحتی ممکن نباشد. پلیر این امکان را خواهد داشت که تا از امتیازات به دست آمده خود برای ارتقا توانایی، قدرت بدنی، کمبوها و مهارت‌های جادویی استفاده نماید.»

هنوز مشخص نشده آیا این توانایی‌ها در داستان بازی نیز تاثیر می‌گذارد و آیا استفاده مطلق از توانایی‌های اهریمنی، پیامد خاصی را به دنبال خواهد داشت. شرکت 1C Company و شخص سادووسکی اظهار کردند پیشرفت در داستان خطی بازی شامل استفاده از هر دو نوع توانایی‌های انسانی و اهریمنی کاراکتر اصلی می‌شود تا این‌که قرار باشد صرفا یکی از این دو جناح انتخاب شود.

سادووسکی در ادامه توضیح داد «ما تمرکز خود را روی به نمایش در آوردن درگیری‌های درونی دزموند اختصاص دادیم. او خود را در میان یک نبرد می‌یابد که درکی از آن ندارد. تمامی این موارد در حالی است که هر کدام از این دو جناح از دزموند درخواست می‌کنند تا به جناح آن‌ها ملحق شود اما دزموند سعی می‌کند تا جای ممکن از انتخاب کردن دوری کند. سرانجام وی در می‌یابد که انتخاب کردن مشکل اصلی نبوده و داستان به جایی می‌رسد که شخصیت تصمیم کاملا شخصی را خود را بگیرد.»

بازی بازی Devil’s Hunt قرار است در تاریخی نامشخص در سال 2019 عرضه شد و هنوز صحبتی از پلتفرم‌های مقصد آن نشده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 − 9 =