اخبار بازی

بازی Far Cry 3 Classic Edition را امروز دانلود کنید

بازی Far Cry 3 Classic Edition را امروز دانلود کنید

وی جی مگ: در زمان عرضه بازی Far Cry 5 کسانی که تصمیم به خرید Season Pass این اثر گرفتند، امکانی را به دست آورند که در آینده‌ای نزدیک نسخه بهبود یافته قسمت سوم Far Cry 3 تحت عنوان Far Cry 3 Classic Edition را نیز تجربه کنند. در همین راستا Ubisoft امروز تاریخ عرضه Far Cry 3 Classic Edition را اعلام کرده و توضیح داده که دارندگان Season Pass بازی Far Cry 5 یا کسانی که نسخه Gold این اثر را خریداری کرده‌اند می‌توانند عنوان مورد نظر را امروز دانلود کنند.

به گزارش وی جی مگ، اولین‌بار در سال 2012 بود که بازی Far Cry 3 برای PC، Xbox 360 و PS3 منتشر شد و هنوز هم به عنوان بهترین قسمت از این مجموعه بازی شناخته می‌شود. البته باید به این نکته اشاره کرد که بازی Far Cry 3 Classic Edition یک ریمستر کامل نیست و بخش‌هایی از آن بهبود یافته تا به خوبی روی کنسول‌های این نسل اجرا شود. اگر به فکر خرید بازی Far Cry 3 Classic Edition به صورت جداگانه هستید، می‌توانید این کار را در تاریخ 26 ژوئن انجام دهید. در حال حاضر Far Cry 3 Classic Edition برای خرید در استیم با قیمت 19.99 دلار قرار گرفته.

در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که اولین بسته قابل دانلود بازی Far Cry 5 تحت عنوان Hours of Darkness هفته آینده منتشر می‌شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 + سیزده =