اخبار بازی

بازی Fortnite برای Nintendo Switch عرضه می‌شود ؟

بازی Fortnite برای Nintendo Switch عرضه می‌شود ؟

وی جی مگ: مدت‌هاست شایعات مختلفی درباره عرضه بازی Fortnite برای Nintendo Switch به گوش می‌رسد اما فعلا هیچ چیز به صورت رسمی تایید نشده. از سویی Epic Games اعلام کرده که قصد دارد بازی را برای کنسول موفق این روزهای نینتندو عرضه کند. در همین راستا استودیو Iron Galaxy آکهی استخدامی را منتشر کرده که به شایعات عرضه Fortnite برای Nintendo Switch دامن زده.

به گزارش وی جی مگ، در ابتدا باید توضیح دهیم که استودیو Iron Galaxy در اصل وظیفه پورت Skyrim برای Nintendo Switch را برعهده داشته. استودیویی که در آگهی استخدام خود اعلام کرده به عنوان سازنده Fortnite، Killer Instinct و پورت کننده Skyrim برای Nintendo Switch قصد شروع کار روی بازی جدید را دارد. با توجه به اینکه اکثر مخاطب‌ها این استودیو را با Skyrim می‌شناسند، صحبت کردن درباره Fortnite این شایعه را به وجود آورده که احتمالا آنها روی پورت این بازی روی Nintendo Switch در حال کار هستند.

در نهایت باید به این مسئله اشاره کرد که Iron Galaxy در اصل سازنده نسخه iOS بازی Fortnite است و قرار گرفتن این نام این بازی در کنار پورت Skyrim برای Nintendo Switch در اصل شروع کننده شایعه‌ای است که حقیقت ندارد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفت − 3 =