اخبار بازی

بازی Forza Horizon 4 از تکنولوژی‌های Froza Motorsport استفاده می‌کند

بازی Forza Horizon 4 از تکنولوژی‌های Froza Motorsport استفاده می‌کند

وی جی مگ: همانطور که می‌‌دانید بازی Forza Horizon 4 در E3 2018 در کنفرانس مایکروسافت معرفی شد. بازی که مورد استقبال بسیار خوبی قرار گرفت و بعد از آن نیز مشخص شد که استودیوی Playground Games توسط مایکروسافت خریداری شده است.

به گزارش وی جی مگ، استودیوی Playgournd Games سازنده بازی Forza Horizon 4 در مصاحبه جدید با وب سایت Stevivior.com در مورد ساخته جدید خود صحبت کرد. سری Forza Motorsport همیشه المان‌های شبیه‌سازی را به صورت جدی پیاده‌سازی کردند. استودیوی Turn 10 مدت بسیار زیادی در مورد همه فاکتور‌های بازی و تاثیر آن روی شیوه رانندگی وقت گذاشته که وضعیت آب و هوا و حرارت نیز بخشی از آنهاست. هواداران بازی‌های شبیه‌سازی در مورد حرارت در بازی‌ها دیوانه می‌شوند اما آیا این ویژگی جایی در بازی‌های آرکید دارد. بر اساس صحبت‌های Ralph Fulton طراح بازی Forza Horizon 4 قطعا همین‌گونه است.

به نظر استودیوی Playground به همه ویژگی‌های طراحی شده توسط Turn 10 دسترسی داشته. در حالی که آنها هیچکدام از ویژگی‌های مد نظر را برای یک بازی آرکید مناسب نمی‌دانستند اما با سیستم فصل‌های متغییر همه چیز تغییر کرد. آنها حالا می‌توانند بسیار سریع پارامتر‌های آب و هوا را در همه قسمت‌های نقشه بازی پیاده‌سازی کنند. بازی Forza Horizon 4 ابتدای ماه اکتبر برای Windows 10 و Xbox One منتشر خواهد شد.

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 2 =