اخبار بازی E3 2018

بازی Forza Horizon 4 به ژاپن می‌رود

بازی Forza Horizon 4 به ژاپن می‌رود 1

وی جی مگ: یکی از عناوینی که بسیاری انتظار دارند در جریان کنفرانس E3 2018 معرفی شود، بازی Forza Horizon 4 است. انحصاری که احتمالا برای PC و Xbox One منتشر می‌شود و حالا اطلاعاتی از آن لو رفته که نشان می‌دهد Forza Horizon 4 به ژاپن می‌رود.

به گزارش وی جی مگ، منابع مختلف تاکنون گزارش داده‌اند که بازی Forza Horizon 4 توسط استودیو Playground Games ساخته می‌شود و برای عرضه در نیمه دوم سال 2018 میلادی آماده خواهد شد. با این حال امروز طرح‌های اولیه این بازی لو رفت که نشان می‌دهد Forza Horizon 4 به ژاپن می‌رود و در این نقطه از دنیا دنبال می‌شود. اولین‌بار ژانویه سال 2018 بود که سازمان رده‌بندی سنی بازی‌های ویدئویی برزیل Forza Horizon 4 را در فهرست بازی‌های خود قرار داد و از آن موقع تاکنون شایعات مختلفی پیرامون آن منتشر شده.

در این میان تنها مسئله‌ای که شاید توجه برخی کاربرها را به خود جلب کرده، شایعه ساخته شدن قسمت جدید Fable توسط استودیو Playground Games است که در کارنامه خود طی چند سال اخیر تنها توسعه قسمت‌های مختلف Forza Horizon را داشته. برخی رسانه‌ها اعتقاد دارند که در حال حاضر Playground Games دو تیم تولید بازی داشته و یکی از آنها طبق معمول روی بازی Forza Horizon 4 کار می‌کند و دیگری مشغول ساخت قسمت جدید Fable است که احتمال دارد در جریان E3 2018 معرفی شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده − 14 =