اخبار بازی

بازی Frozen Synapse 2 ماه آینده منتشر می‌شود

بازی Frozen Synapse 2

وی جی مگ: شرکت Mode 7 Games اعلام کرد که نسخه جدیدی از بازی Frozen Synapse منتشر خواهد شد. مراحل ساخت این بازی تقریبا تمام شده و تیم سازنده در حال رفع مشکلات بازی و باگ‌های آن است.

به گزارش وی جی مگ، نسخه بتای بازی با همین هدف ساخته شد تا Mode 7 Games بتواند مشکلات بازی را حل کند. شرکت Mode 7 Games با مطبوعات صحبتی کرد و متن آن به شرح زیر است:

«بازی Frozen Synapse 2 بهترین چیزی است که ما در Mode 7 ساخته‌ایم. این بازی یک سیستم هسته مرکزی تکنیکی استراتژی دارد و امیداوریم ویدئویی که به شما نشان دادیم بتواند زحمتی که برای ساخت بازی کشیده‌ایم را نشان دهد. ما در مورد بازی بسیار صادق بوده‌ایم چراکه احساس می‌کنیم این بازی، محتوای کافی برای ارائه دارد. اگر مردم این را دوست ندارند، احتمالا از این کار دست بکشیم و در مزرعه Alpaca مشغول به کار شویم.

برای ما واقعا سخت است تا کسانی که از نسخه اول بازی لذت برده‌اند را جذب کنیم. جذب پلیر برای هر استودیو مستقل سخت است پس انتشار آن روی Steam می‌تواند تفاوت بزرگی را ایجاد کند. ما نقشه‌های بزرگی برای این بازی بعد از انتشار داریم پس امیداوریم Frozen Synapse 2 بتواند آنگونه که انتظارش را داریم پلیرها را جذب کند.»

بازی Frozen Synapse 2 در آگوست سال 2018 برای پلتفرم‌های Linux، Mac و Microsoft Windows منتشر خواهد شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × 3 =