اخبار بازی

بازی Halo Fireteam Raven برای Xbox One منتشر نمی‌شود

بازی Halo Fireteam Raven برای Xbox One منتشر نمی‌شود

وی جی مگ: چند هفته پیش بود که قسمت جدید مجموعه بازی Halo با نام Halo Fireteam Raven معرفی شد اما اکنون اطلاعاتی از طریق بلاگ رسمی 343Indurstires به عنوان سازندگان این سری منتشر شده که نشان می‌دهد بازی Halo Fireteam Raven برای Xbox One یا سیستم دیگری منتشر نشده و فعلا در انحصاری دستگاه‌های آرکید باقی می‌ماند.

به گزارش وی جی مگ، در حال حاضر برنامه این است که Halo Fireteam Raven روی دستگاه‌های آرکیدی منتشر شود که از یک صفحه نمایش 130 اینچی با کیفیت 4K استفاده می‌کند و در مقابل آن چهار اسلحه شبیه به Machine Gun قرار می‌گیرد. همین موضوع یکی از دلایلی است که سازندگان Halo Fireteam Raven در استودیو 343Industires اعلام کرده‌اند امکان توسعه این بازی برای پلتفرم‌های دیگر وجود ندارد. نقش کلیدی در ساخت این بازی را دو کمپانی Raw Thrills و Play Mechanix برعهده داشتند و از همان ابتدا تنها هدف عرضه آن روی دستگاه‌های آرکید را دنبال کرده‌اند.

در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که به نظر می‌رسد حتی گیمرها نیز می‌توانند دستگاه‌های آرکید مخصوص به این بازی را خریداری کنند. هنوز قیمت دقیقی برای این دستگاه‌ها اعلام نشده اما با توجه به اندازه صفحه نمایش می‌توان انتظار رقمی بالاتر از هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. از سوی دیگر استودیو 343Industries اعلام کرده که داستان بازی Halo Fireteam Raven جزو مجموعه اصلی قرار می‌گیرد و تکمیل‌کننده روایتی است که در Halo Combat Evolved تجربه کرده‌ایم.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − نه =