اخبار بازی

بازی Halo: Fireteam Raven معرفی شد

بازی Halo: Fireteam Raven معرفی شد

وی جی مگ: امروز استودیو 343 Industries عنوان جدیدی از فرنچایز Halo را با نام بازی Halo: Fireteam Raven معرفی کرد. این خبر مستقیما توسط وبسایت رسمی Halo Waypoint منتشر شده و جزییات ضروری و ابتدایی بازی را ارائه کرده است.

به گزارش وی جی مگ، براساس بیانیه منتشر شده بازی Halo: Fireteam Raven در حال حاضر توسط Raw Thrills و Play Mechanix توسعه می‌یابد. به مانند عناوین شوتر نظامی که در سال 2001 محبوب بودند پلیر در نقش یک سرباز عضو Fireteam Raven قرار می‌گیرد و باید به همراه گروه خود سعی کنند از دسترسی دشمن بیگانه Covenant به سلاحی بزرگ جلوگیری کنند.

به مانند بسیاری از عناوین آرکید شوتر، Halo: Fireteam Raven به صورت تک‌نفره یا از طریق قابلیت Coop با دوستان قابل بازی است. 343 Industries هم‌چنین تایید کرده است تجربه بازی به صورت 4K خواهد بود. هم‌چنین 4 نفر به صورت همزمان می‌توانند بازی را به صورت Coop دنبال نمایند. چه در صورتی که بخواهید تعدادی از سربازان Covenant را از پا در بیاورید، چه بخواهید سفینه‌های فضایی را تخریب کنید یا حتی انگل Flood را نابود کنید Halo: Fireteam Raven علیرغم اینکه یک بازی آرکید است اما به صورت کامل تجربه یک عنوان از سری Halo را منتقل خواهد کرد.

Halo: Fireteam Raven در حال حاضر تاریخ انتشار دقیقی ندارد اما قرار است در تاریخی نامشخص در تابستان سال جاری عرضه شود.

Dualshockers

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هشت + 4 =