اخبار بازی

بازی Halo: Infinite با همکاری 343Industries و Skybox Labs ساخته می‌شود

بازی Halo: Infinite با همکاری 343Industries و Skybox Labs ساخته می‌شود

وی جی مگ: پس از معرفی رسمی در نمایشگاه E3 2018 اعلام شد بازی Halo: Infinite بزرگ‌ترین عنوان از این سری خواهد بود که پس از نسخه پنجم یعنی Guardians توسعه می‌یابد. اکنون مشخص شده بازی Halo: Infinite با همکاری 343Industries و Skybox Labs ساخته می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، به نظر می‌رسد که پروژه به حدی بزرگ بوده که که فرآیند ساخت و توسعه آن توسط دو استودیو انجام می‌شود. استودیو 343Industries به عنوان سازنده اصلی مشغول کار روی Halo: Infinite بوده اما نام Skybox Labs هم به عنوان کمک دیده می‌شود. Skybox Labs علاوه‌بر کار روی عناوین EA Sports UFC سابقه کار روی Halo 5: Forge روی PC را نیز دارد.

براساس شواهد معلوم، استودیو Skybox Labs باز هم روی بخش Forge بازی مشغول فعالیت بوده اما وظایفی در سایر بخش‌های توسعه آن چون گیم‌پلی، هوش مصنوعی، موارد بصری و شبکه را هم برعهده خواهد داشت. مشخصا 343 به تنهایی نیز می‌توانست از پس توسعه بازی بربیاید و دو بازی Guardians و Halo 4 هم اثباتی برای این ادعا به شمار می‌رود اما استفاده از یک استودیو دیگر به عنوان کمک و دست‌یار اقدام پسندیده‌ای بوده مخصوصا با توجه به این که شرکت مایکروسافت قصد دارد بازی را برای سال 2019 عرضه کند. البته این مسئله هنوز قطعی نشده است. در آخر تنها باید اشاره کرد مشخص نیست Skybox Labs برای توسعه بخش چندنفره بازی هم نقشی خواهد داشت یا خیر اما در هر صورت آن‌ها بهترین تیم برای کمک به ساخت Halo: Infinite به شمار می‌روند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده + 8 =