اخبار بازی تریلر

بازی Hitman 2 معرفی شد

بازی Hitman 2 معرفی شد

وی جی مگ: امروز همان‌طور که انتظار می‌رفت قسمت جدید مجموعه بازی‌های استاودیو IO Interactive تحت عنوان بازی Hitman 2 معرفی شد که قرار است در تاریخ 13 نوامبر (22 آبان) برای Xbox One، PS4 و PC عرضه شود. این بازی در اصل ادامه‌ای است برای قسمت قبلی این مجموعه که با نام Hitman شناخته می‌شد و زیرعنوانی خاصی نداشت.

به گزارش وی جی مگ، سازندگان بازی توضیح داده‌اند که این بازی در اصل ادامه‌ای است برای قسمت قبلی مجموعه که در نسل فعلی کنسول‌های خانگی منتشر شده بود و اینبار دیگر به صورت سریالی یا همان Episodic عرضه نمی‌شود. در همین رابطه اعلام شده که استودیو IO Interactive بعد از انتشار این اثر از آن با محتواهای بیشتر پشتیبانی می‌کند. چندی پیش کمپانی Square Enix از نشر این مجموعه کناره‌گیری کرد و حالا قرار است که Warner Bros انتشار آن را برعهده داشته باشد.

در حال حاضر توضیح داده شده که بازی در مناطق مختلفی از دنیا دنبال می‌شود و برای پشت سر گذاشتن مراحل آن روش‌های مختلفی در نظر گرفته شده. همچنین اعلام شده که بازی از حالت Sniper Assassin Mode و قابلیت Co op نیز پشتیبانی می‌کند. در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که سه نسخه از بازی با نام‌های Sliver Edition، Gold Edition و Collectors Edition در تاریخ اعلام شده یعنی 13 نوامبر به فروش می‌رسند که هرکدام محتواهای بیشتری را در اختیار گیمر قرار می‌دهند.

دانلود با کیفیت 1080p

محمد طالبیان

محمد طالبیان

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × پنج =