اخبار بازی

بازی Kaet Must Die روی استیم منتشر شد

بازی Kaet Must Die روی استیم منتشر شد

وی جی مگ: بازی جدید استودیو Strength in Numbers به نام Kaet Must Die روی استیم منتشر شد. این بازی یک عنوان اول شخص ترسناک بوده و شامل پازل نیز خواهد بود. Kaet Must Die حاوی خشونت فجیع و جامپ‌اسکیرهای متعددی است.

به گزارش وی جی مگ، عنوان Kaet Must Die شما را در نقش زنی به نام Kaetheran قرار می‌دهد. شخصیتی که دارای قدرت دورکاری ذهن بوده و حال از قدرت‌های خود جدا شده است. Kaetheran به تنهایی در یک فاضلاب به هوش می‌آید در حالی که توسط موجودات عجیب و ترسناکی محاصره شده و دیگر قدرت‌های خود را نیز در اختیار ندارد.

در این بازی پلیر در محیطی قرار می‌گیرد که همه چیز و همه‌کس قصد کشتن او را دارند. در این بازی باید مهارت‌های جدید کسب کرده، پازل‌های آن را حل کنید و سرنخ‌های مربوط به موقعیت اسرارآمیزی که در آن قرار گرفته‌اید را کشف نمایید. در همین حال همواره باید سعی کنید از مرگ‌های قریب‌الوقوع خود هم جلوگیری نمایید.

چنان‌چه علاقه‌مند شده‌اید تا Kaet Must Die را تجربه کرده و سر از محتویات این بازی در بیاورید می‌توانید مرحله نخست آن را از طریق دمویی که در استیم قرار دارد تجربه کنید. Kaet Must Die در حال حاضر با قیمت 15 دلار روی استیم در دسترس بوده و در آینده‌ای نزدیک روی Switch و XBOX ONE نیز منتشر خواهد شد.

منبع: Dualshockers.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست − 5 =