اخبار بازی تریلر

بازی Killer7 پاییز امسال باز می‌گردد

بازی Killer7 پاییز امسال باز می‌گردد

وی جی مگ: امروز جریان رویداد MomoCon استودیو Grasshopper Manufacture و کمپانی NIS America به صورت رسمی تایید کردند که بازی Killer7 پاییز امسال بر می‌گردد. اثری که در گذشته سودا51 وظیفه توسعه آن را برعهده داشت.

به گزارش وی جی مگ، طبق اطلاعات رسمی بازی Killer7 پاییز امسال برای استیم منتشر می‌شود و قرار است که از هر دو صداگذاری انگلیسی و ژاپنی در کنار زیرنویس انگلیسی، ژاپنی، فرانسوی و آلمانی بهره ببرد. اگر با بازی Killer7 آشنایی ندارید باید توضیح دهیم که در این اثر گیمر کنترلر شخصیتی به نام هارمن اسمیت را برعهده دارد که 7 شخصیت خطرناک را در خود داشته و به دنبال سرنگونی Kun Lan است که در دسترس گرفتن کنترل دنیا را در ذهن دارد.

بازی Killer7 اولین‌بار در سال 2005 و برای PS2 و GameCube منتشر شد و از همان زمان توانست توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کند. در حال حاضر سازندگان بازی در استودیو Grasshopper Manufacture و ناشر این اثر یعنی NIS America تنها قصد دارند که Killer7 را روی PC از طریق استیم منتشر کنند اما این احتمال همچنان وجود دارد که ساخته قدیمی سودا51 برای دیگر پلتفرم‌ها از جمله PS4 و Xbox One نیز در دسترس قرار گیرد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × سه =