اخبار بازی

بازی Mario and Sonic At The Olympic Games Tokyo 2020 معرفی شد

بازی Mario and Sonic At The Olympic Games Tokyo 2020 معرفی شد

وی جی مگ: باری دیگر شخصیت‌های نمادین دو کمپانی سگا و نینتندو در بازی Mario and Sonic At The Olympic Games Tokyo 2020 دور هم جمع خواهند شد. این بازی قرار است در زمستان 2019 به صورت انحصاری برای Switch عرضه شود اما این تنها بازی المپیکی نبود که معرفی شد.

به گزارش وی جی مگ، یک نسخه آرکید از این بازی معرفی شده برای عرضه در تابستان 2020 برنامه‌ریزی شده و طی آن Sonic در راس بازی‌های المپیک مخصوص به خود قرار می‌گیرد. بازی رسمی المپیک بدون حضور و رقابت Sonic و Mario نیز در سال 2020 انتشار خواهد یافت. کمپانی سگا عرضه بازی Mario and Sonic At The Olympic Games Tokyo 2020 را به عنوان بازی‌های المپیک جدید خود معرفی کرد و آن را بزرگ‌ترین عنوان برای کسانی که به دنیاهای ساخته شده توسط سگا و نینتندو علاقه دارند توصیف کرد.

اگرچه این بازی تنها برای کنسول هیبریدی نینتندو منتشر می‌شود اما بازی اصلی Olympic Games Tokyo 2020 – The Official Video Game در سال آینده برای چهار پلتفرم Nintendo Switch، Xbox One، PS4 و PC در دسترس قرار خواهد گرفت. از طرفی دیگر Sonic at the Olympic Games نیز در تابستان 2020 برای گوشی‌های موبابل عرضه می‌شود. این مجموعه برای اولین بار در سال 2007 برای Wii منتشر شد. با این حال نسخه جدید معرفی شده، اولین بازی از این مجموعه است که برای Switch انتشار می‌یابد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 + 12 =