اخبار بازی

بازی Middle-earth Shadow of War رسما معرفی شد

بعد از لو رفتن اطلاعات Middle-earth Shadow of War از طریق فروشگاه تارگت، کمپانی برادران وارنر بالاخره این بازی را به صورت رسمی معرفی کرد. در این قسمت شخصیت اصلی حلقه‌ای جدیدی را در اختیار داشته و با کمک آن به مبارزه با دشمن‌های قدرتمندی همچون Sauron و Nazgul‌های او می‌رود.

همچون قسمت پیشین این مجموعه Middle-earth Shadow of War به صورت Open World دنبال شده و ژانر اصلی آن اکشن ماجراجویی است. یکی از قابلیت‌های ارتقا یافته این قسمت مربوط به سیستم Nemesis می‌شود. سیستمی که برای اولین‌بار در قسمت اول این مجموعه معرفی شد و توانست نظر بسیاری از گیمرها را به خود جلب کند. طبق توضیحات ارائه شده از سوی استودیو Monolith به عنوان سازنده این مجموعه، تمامی مشخصات ظاهری دنیای بازی با توجه به عملکرد گیمر تغییر پیدا می‌کنند. تغییری که گیم‌پلی را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.

Middle-earth Shadow of War داستانی کاملا جدید را روایت می‌کند و همچون قسمت پیشین شخصیت‌های اصلی آن Talion و Celebrimbor هستند. پیش‌تر توضیح دادیم که سیستم Nemesis در این قسمت ارتقا پیدا می‌کند. برای کسانی که بازی اصلی را تجربه نکرده‌اند باید توضیح دهیم که سیستم Nemesis در اصل ساختاری را به وجود می‌آورد که طی آن دشمن‌های اصلی بازی هربار برخورد با شما را به یاد داشته و ممکن است در برخورد‌های بعدی از تاکتیک‌های متفاوتی برای مقابله با گیمر استفاده کنند. همین موضوع برای گیمر نیز وجود دارد و شما می‌توانید با تجزیه و تحلیل رفتار و نقاط قوت و ضعف دشمن خود راه بهتری را برای از پا در آوردنش پیدا کنید.

در Shadow of War قابلیتی به گیم‌پلی اضافه شده که تحت عنوان Followers (دنبال کنندگان) شناخته می‌شود. این قابلیت به گیمر اجازه می‌دهد که ارتشی شخصی را برای خود شکل داده و البته با رفتار‌های مختلف آنها همچون وفاداری یا خیانت درگیر شود. کمپانی برادران وارنر تایید کرده که Middle-earth Shadow of War در تاریخ 22 آگوست سال 2017 (31 مرداد) برای Xbox One، Project Scorpio، PC، PS4 و PS4 Pro منتشر می‌شود. هنوز مشخص نشده که ساخته جدید Monolith پیش از عرضه Project Scorpio وارد بازار می‌شود یا اینکه در ادامه از کنسول جدید مایکروسافت پشتیبانی می‌کند.

 

منبع

 

محمد طالبیان

محمد طالبیان

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 − هشت =