اخبار بازی

بازی Path of Exile برای Xbox One منتشر خواهد شد

بازی Path of Exile برای Xbox One منتشر خواهد شد 1

پس از موفقیت‌های عظیم Diablo از 20 سال قبل تا به امروز بازی‌های مشابه زیادی نسبت به این اثر منتشر شدند که تقریبا هیچ‌کدام از آنها نتوانستند به محبوبیت ابر بازی بلیزارد برسند.

یکی از بازی‌هایی که در چند سال اخیر منتشر شد و شباهت زیادی به سری دیابلو داشت Path of Exile بود که تقریبا به محبوبیت خوبی نیز رسید. این بازی تا به امروز به صورت انحصاری برای PC قابل بازی بود اما به نظر می‌رسد که این وضعیت به زودی تغییر خواهد کرد. استودیوی Grinding Gear Games سازنده Patch Of Exiles اعلام کرد این بازی در سال 2017 برای Xbox One نیز منتشر خواهد شد.

گرچه برای قابل بازی شدن این اثر توسط کنترلر‌های کنسول، مانند دیابلو بهینه‌سازی‌های خاصی روی کنترل انجام خواهد شد. این بازی همانند نسخه PC به صورت رایگان منتشر می‌شود و برای بازی کردن آن نیاز به پرداخت پول نیست. تمام ویژگی‌های بازی که در نسخه PC وجود دارند در Xbox One نیز حضور خواهند داشت. همچنین Grinding Gear Games اعلام کرد که بسته الحاقی این بازی برای Xbox One نیز عرضه خواهد شد. هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه بازی مشخص نشده اما عرضه Path of Exile خبر بسیار خوبی برای طرفداران Xbox One خواهد بود.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 + 3 =