اخبار بازی

بازی Pokemon 2019 به نسخه‌های قابل حمل این مجموعه شباهت دارد

بازی Pokemon 2019

وی جی مگ: چیزی که Game Freak و Pokemon Company در مورد آن کاملا مطمئن هستند این است که بازی Pokemon که قرار است سال بعد منتشر شود، شبیه نسخه‌های قابل حمل این سری است که طرفداران این سری عاشق این بازی می‌شوند و شباهت کمتری به  Pokemon Goو  Pokemon Let’s Go Pikachu and Eevee دارد.

به گزارش وی جی مگ، در مصاحبه‌ای که Famitsu با Junichu Masuda ازشرکت Game Freak داشت (کارگردان چند عنوان Pokemon از جمله Pokemon Let’s Go)، او تکرار کرد که این بازی  بسیار شبیه نسخه‌های‌ قابل حمل است. او گفت که ما این بازی را به گونه‌ای می‌سازیم که هرکسی با کنسول Switch خود این بازی را انجام دهد و حسی مشابه با نسخه‌های قابل حمل را خواهد داد.

او همچنین اشاره کرد که Pokemon Ler’s Go Pikachu and Eevee  مشکلاتی داشت ومی‌توانست رقیبی برای بازی Pokemon Go باشد. زمان‌هایی وجود داشت که نمی‌توانستیم Pokemon نسخه‌های قبلی را در بازی جدید بیاوریم و حس مشابهی را به پلیر بدهیم که به نظرم خاطرات بدی را با خود به همراه می‌آورد. من می‌خواهم تلاش کنم تا این را تغییر دهم.

با این اوصاف منطقی به نظر می‌رسد که چرا بازی Pokemon Let’s Go Pikachu and Eevee زودتر منتشر می‌شود. بازی Pokemon let’s Go Pikachu and Eevee در 16 نوامبر امسال به طور انحصاری برای کنسول Nintendo Switch  منتشر می‌شود.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 − سه =