اخبار بازی اخبار موبایل

بازی Pokemon GO به بالاترین آمار مخاطب‌های خود از سال 2016 رسید

بازی Pokemon GO به بالاترین آمار مخاطب‌های خود از سال 2016 رسید

وی جی مگ: به نظر می‌رسد که میزان مخاطب‌های بازی Pokemon GO این روز‌ها بالاترین حد خود از زمان عرضه در سال 2016 رسیده است. درآمد این بازی در ماه می بیش از 100 میلیون دلار بوده است که حتی از زمان مشابه در سال 2017 نیز بیشتر است.

به گزارش وی جی مگ، با توجه به اطلاعاتی که توسط SuperData منتشر شده است بازی Pokemon GO چهارمین بازی پرفروش در ماه می 2018 بوده است. هر سه بازی بالاتر از این اثر ساخته شده توسط چین بودند. بازی Pokemon GO توانسته بود در رقابت با آثاری مثل Clash of Clasn، Candy Crush و Clash Royale موفق‌تر عمل کند. اثری مثل Fortnite نیز توانست به درآمد 300 میلیون دلاری رسید ولی چون این بازی روی تمامی پلتفرم‌ها قابل بازی است در این لیست لحاظ نشد. Fortnite در لیست بازی‌های پردرآمد کنسول‌ها و PC صدرنشین است.

این گزارش به تعداد مخاطب‌های Pokemon GO نیز اشاره کرد که از تابستان 2016 با کاهش روبرو شده بود. حالا این بازی به بالاترین آمار مخاطب‌های خود نسبت به سال 2016 دست پیدا کرده. در این گزارش اشاره شده که احتمالا این افزایش به خاطر امکان همگام سازی با نسخه Pokemon Let’s Go است که برای Switch عرضه شده. البته باید در نظر داشت که این خبر تا روز 30 می منتشر نشده بود پس شاید تاثیری نیز در این آمار نداشته باشد. برگذاری رویداد‌هایی مثل Adventure Week و Community Day نیز تاثیر زیادی در موفقیت این بازی داشتند.

انتظار می‌رود که تعداد مخاطب‌های Pokemon GO به خاطر Pokemon Let’s GO افزایش پیدا کند. همچنین تغییرات جدید و در نظر گرفتن درخواست گیمر‌ها نیز تاثیر زیادی در روند رو به رشد تعداد مخاطب‌ها دارد.

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × سه =