اخبار بازی

بازی Raiders of the Broken Planet تحت عنوان Spacelords دوباره منتشر می‌شود

بازی Raiders of the Broken Planet تحت عنوان Spacelords دوباره منتشر می‌شود

وی جی مگ: امروز استودیو اسپانیایی MercurySteam اعلام کرد بازی شوتر Raiders of the Broken Planet که پیش از این توسط خودشان عرضه شده بود دوباره تحت عنوان Spacelords منتشر می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، این اقدام در تاریخ 23 آگوست انجام می‌شود و شیوه کسب درآمد بازی کاملا به صورت رایگان و Free to Play تغییر حالت خواهد داد. در کنار تغییرات مذکور، در تاریخ اعلام شده چهارمین کمپین بازی تحت عنوان Council Apocalypse به آن افزوده می‌شود که شامل چهار ماموریت جدید و یک شخصیت جدید به نام Valeria می‌شود. تمامی این محتویات به صورت رایگان اضافه خواهند شد. سازندگان مدعی شده‌اند که این عرضه مجدد بازی تحت عنوان Spacelords تنها به مانند یک به‌روزرسانی جدید خلاصه نشده بلکه آن‌ها بازی کاملا جدیدی را برساس Raiders of the Broken Planet عرضه خواهند کرد. اعضای استودیو MercurySteam وعده داده‌اند تا یک دنیای علمی تخیلی عظیم را به مخاطبین جدید و قدیمی خود ارائه دهند.

لازم به ذکر است افرادی که پیش از این بازی را با پرداخت هزینه تهیه کرده بودند فراموش نشده و قرار است تا محتویات باکیفیت بسیار ویژه‌ای در اختیار آن‌ها قرار بگیرد در حالی که امکان دسترسی به آن برای سایر پلیرها فراهم نخواهد بود. بازی Raiders of the Broken Planet برای پلتفرم XBOX ONE، PS4 و PC در دسترس بوده و نسخه جدید آن تحت عنوان Spacelords در تاریخ ذکر شده برای همین پلتفرم‌ها عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × یک =