اخبار بازی

بازی Resident Evil 4 به عنوان یک ریمیک به زودی منتشر میشود؟!

مدیر توسعه بازی Resident Evil 4 شینجی میکامی برای اولین بار در مورد ریمیک دیگری در عناوین Capcom اظهار نظر کرده است.

برای اولین بار VGC برنامه های Capcom را برای بازسازی Resident Evil 4 در اوایل سال جاری فاش کرد. این پروژه در M-Two مستقر در اوساکا در حال توسعه است، استودیوی جدید که توسط رئیس سابق PlatinumGames تاتسویا مینامی تاسیس شده است، که از سال 2018 در حال آماده سازی برای توسعه این عنوان است.

میکامی ، که بازی اصلی Resident Evil 4 را کارگردانی کرده بود، به همکاری مشترک با M-Two نزدیک شد اما به دلیل تعهد وی برای کار در GhostWire Bethesda: Tokyo، این نقش را رد کرد.

بازی Resident Evil 4 بالاترین امتیاز بازی تاریخ Capcom است و شایعه باز گردانی آن توسط یک ریمیک بین طرفداران همیشه وجود داشت، اما با نظرسنجی VGC از 9000 خواننده که نشان می دهد 45٪ معتقدند که نباید دوباره ساخته شود ( صد در صد به دلیل ریمیک فاجعه رزدنت اویل 3 ).

با این حال، میکامی اظهار داشت،در مصاحبه با IGN در مورد RE4 Remake برای اولین بار در مصاحبه ای گفت که تا زمانی که شاهد یک ریمیک خوب باشیم من هیچ مشکلی با آن ندارم.

بنیانگذار Tango Gameworks با طرح این سوال که چه چیزی درباره تصورات کلی او در مورد بازسازی Resident Evil کپکام وجود دارد، افزود:

من ویدئویی از Resident Evil 2 Remake را دیدم و فکر کردم خیلی خوب است. من فکر می کنم آنها تا زمانی که فروش خوبی داشته باشند، همچنان به بازسازی این عناوین ادامه خواهند داد.

طبق گفته خودی Dusk Golem – که گزارش VGC را نیز تأیید کرد – Resident Evil 4 تیم توسعه بیشتری نسبت به دو بازسازی قبلی سری دارد، از جمله پشتیبانی تیم های داخلی Capcom Evil 2 و Devil May Cry 5.

منبع : videogameschronicle

تحریریه وی جی مگ

تحریریه وی جی مگ

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نه − 8 =