اخبار بازی

بازی Road Redemption برای Nintendo Switch عرضه می‌شود

بازی Road Redemption برای Nintendo Switch عرضه می‌شود

وی جی مگ: اکتبر گذشته بود که دنباله معنوی Road Rash تحت عنوان بازی Road Redemption برای PC منتشر شد. با اینکه مدت زیادی از انتشار اولیه بازی برای کامپیوترهای شخصی می‌گذرد اما اکنون سازندگان آن اعلام کرده‌اند که در حال ساخت بازی Road Redemption‌ برای Nintendo Switch هستند.

به گزارش وی جی مگ، حساب کاربری بازی در توئیتر اعلام کرده که اطلاعات بیشتری را در این زمینه به زودی منتشر می‌کند. یکی از کاربرها در همین رابطه سوال کرده که آیا بازی Road Redemption برای Nintendo Switch عرضه می‌شود و سازندگان این اثر در پاسه به او گفته «شانس به تو رو کرده ! نسخه Nintendo Switch بازی Road Redemption‌ قطعا ساخته می‌شود.» اگر در جریان این اثر نیستید باید توضیح دهیم که Road Redemption در اصل بازی Vehicular Combat است که در آن گیمر کنترلر موتورسوار را برعهده گرفته و باید در کنار پیروزی با دیگر رقبا نیز درگیر شود.

در سال 2013 بود که گیمرها هزینه تولید Road Redemption را با جمع‌آوری مبلغ 173 هزار دلاری فراهم کردند و نهایتا این اثر در سال 2014 وارد مرحله Early Access شد. اثری که در غیبت Road Rash توانسته علاقه‌مندان به این ژانر خاص را جذب کرده و نتایج مناسبی را به دست آورد. با توجه به اینکه در حال حاضر نسخه Nintendo Switch مراحل توسعه‌اش را پشت سر می‌گذارد انتظار می‌رود که بازی Road Redemption برای پلتفرم‌های دیگر نیز امسال منتشر شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست − سه =