اخبار بازی

بازی Sea of Thieves موفق‌ترین اثر مایکروسافت در نسل جاری شد

بازی Sea of Thieves موفق‌ترین اثر مایکروسافت در نسل جاری شد

وی جی مگ: در حالی که هنوز حتی دو هفته از آغاز عرضه بازی Sea of Thieves نگذشته است اما به نظر این اثر توانسته موفق‌ترین IP مایکروسافت در نسل جاری باشد.

به گزارش وی جی مگ، Sea of Thieves به راحتی توانست IP‌های جدیدی مثل Sunset Overdrive، Recore و Quantum Break را شکست دهد. خبر این موفقیت توسط رئیس استودیوی Rare یعنی Craig Duncan منتشر شده است. او اشاره کرد که در روز عرضه بیش از یک میلیون نفر بازی Sea of Thieves را تجربه کردند و در حال حاضر این اثر پرفروش‌ترین بازی ساخته شده First Party در فروشگاه مایکروسافت برای Windows 10 است.

جالب است بدانید که بعد از عرضه این اثر بیش از نیم میلیون نفر از طریق این بازی تقاضای دوستی در Xbox Live به یکدیگر رائه کردند و بیش از 400 هزار نفر نیز به یک کلوب خاص برای بازی کردن با دیگر گیمر‌ها پیوستند. در کنار آمار ارائه شده Aaron Gareenberg از تیم مایکروسافت تایید کرد که آمار فروش ارائه شده شامل افرادی نمی‌شود که از طریق سرویس Game Pass به بازی Sea of Thieves دسترسی پیدا کردند. همچنین Duncan تایید کرد که Sea of Thieves همیشه در حال پیشرفت خواهد بود و با استفاده از بازخورد گیمر‌ها تیم سازنده سعی می‌کنند تا تجربه بهترین برای گیمر‌ها و هواداران به وجود آوردند.

منبع: CoGConnected

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده + 10 =

  • بدبختا از بس بازی ندارن این شد بهترین بازیشون
    هیچ وقت یادم نمیره اول نسل خر شده بودم ایکس باکس بگیرم???
    واقعا بدجوری تو کف تبلیغات ماکروسافت بودم…