اخبار بازی

بازی Sekiro Shadows Die از قابلیت‌های آنلاین پشتیبانی نمی‌کند

بازی Sekiro Shadows Die از قابلیت‌های آنلاین پشتیبانی نمی‌کند

وی جی مگ: اگر خود را آماده کرده‌اید که در بازی Sekiro Shadows Die از قابلیت‌های آنلاین برای گرفتن کمک استفاده کنید، باید بگوییم که چنین امکانی برای شما وجود نداشته و باید خود تمامی چالش‌های موجود در ساخته جدید استودیو From Software را پشت سر بگذارید.

به گزارش وی جی مگ، یاسوهیرو کیتائو از استودیو From Software این موضوع را تایید کرده که بازی Sekiro Shadows Die از ابتدا با تمرکز روی یک تجربه تک نفره ساخته شده و خبری از امکانات آنلاین همچون اضافه شدن گیمر دیگر به بازی در آن نیست. کیتائو در جوابی ساده به این موضوع توضیح داده که «هیچ قابلیت آنلاینی در این بازی وجود ندارد.» در حال حاضر هنوز مشخص نیست که چنین تصمیمی چه نتیجه نهایی را روی بازی Sekiro Shadows Die می‌گذارد اما از همین حالا بسیاری از گیمرها نسبت به تصمیم From Software ابراز رضایت کرده‌اند. بخشی از مخاطب‌های بازی Sekiro Shadows Die اعتقاد دارند که حالت آنلاین در ساخته‌های قبلی From Software همچون مجموعه Dark Souls تجربه اصلی بازی را تغییر داده و تاثیری منفی روی آن گذاشته.

در حال حاضر نمی‌توان قضاوت درستی روی این موضوع داشت و باید تا انتشار بازی Sekiro Shadows Die در سال 2019 صبر کرد و دید که با حذف قابلیت‌های آنلاین چه سرنوشتی در انتظار این بازی است. اثری که در حال حاضر برای PC، PS4 و Xbox One‌ مراحل توسعه خود را پشت سر می‌گذارد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × 2 =