E3 2017 اخبار بازی نمایشگاه ها

بازی Shadow of the Tomb Raider در E3 2017 حضور ندارد

بازی Shadow of the Tomb Raider در E3 2017 حضور ندارد

جدیدترین نسخه از سری Tomb Raider، با نام Shadow of the Tomb Raider در ماه نوامبر سال گذشته به شکل عجیبی لو رفت. یک کاربر Reddit در مترو متوجه شده بود که فرد بغلی او در حال نوشتن یک متن معرفی برای این بازی است. نکته جالب اینجاست که این اتفاق در شهر مونترال رخ داده است، یعنی احتمالاً استودیو Eidos Montreal به جای استودیو Crystal Dynamics (که در شهر سن فرانسیسکو قرار دارد) در حال ساخت این بازی است.

این خبر در ماه ژانویه توسط Square Enix تائید شد و اعلام شد که Crystal Dynamics در حال کار بر روی یک پروژه Marvel است که بر روی Avengers تمرکز دارد. مشخص شد که Eidos Montreal هم به ساخت آن بازی کمک می‌کند، ولی این استودیوی 350 نفری آن قدری بزرگ هست که بتواند ساخت Shadow of the Tomb Raider را نیز پیش ببرد.

در حالی که برخی فکر می‌کردند این بازی ممکن است در E3 2017 منتشر شود، ولی یکی از سایت‌های طرفدار این بازی یعنی Turning Point پیامی از Meagan Marie،  مدیر روابط عمومی این سری منتشر کرده است که این امیدها را نقش بر آب می‌کند: «این E3 برای Lara خواهد بود، ولی ما امیدوار هستیم که بتوانیم از جدیدترین ماجراجویی او در ادامه سال اخباری منتشر کنیم»

البته، این احتمال هم وجود دارد که این بازی در Gamescom 2017 معرفی شود، که در تاریخ 22 تا 25 ماه آگوست در شهر کلن آلمان برگزار می‌شود. این همچنین مشخص می‌کند که احتمالاً این بازی در پاییز امسال عرضه نشود، که دقیقاً دو سال بعد از عرضه Rise Of The Tomb Raider خواهد بود. یک تاریخ عرضه احتمالی دیگر ماه مارس 2018 خواهد بود، به هر حال نسخه 2013 این سری هم در این ماه عرضه شد و یک فاصله دو و نیم ساله بین نسخه‌های مختلف برقرار خواهد شد.

منبع

 

دانیال دهقانی

دانیال دهقانی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − چهار =