اخبار بازی

بازی Skate 4 در E3 2018 معرفی می‌شود

بازی Skate 4 در E3 2018 معرفی می‌شود

وی جی مگ: با توجه به اقدام جدید شرکت EA احتمال دارد بازی Skate 4 در E3 2018 معرفی شود. کمتر از چند روز دیگر مراسم E3 2018 آغاز شده و شرکت EA نیز کنفرانس خود را تحت عنوان EA Play برگزار خواهد کرد که در آن می‌توان انتظار نمایش تریلرهایی جدید از گیم‌پلی عناوینی مانند Battlefield 5 و Anthem را داشت. البته رونمایی از چند سورپرایز نیز اگرچه بعید بوده اما کاملا دور از انتظار نخواهد بود.

به گزارش وی جی مگ، یکی از این سورپرایزها شاید معرفی بازی Skate 4 باشد. عنوانی مورد انتظار از این سری اسکیت که سال‌هاست از آن خبری به گوش نمی‌رسد. اگرچه چندی پیش شایعاتی در خصوص معرفی قسمت چهارم Skate درز کرده بود اما حال مورد جالب تری به وقوع پیوسته که به واسطه آن می‌توان امیدوار بود بازی Skate 4 در E3 2018 معرفی شود.

اخیرا کاربرانی در شبکه‌های اجتماعی خبر داده‌اند که سرورهای بازی Skate 3 دوباره به حالت بازگشته‌ است. سال‌هاست که از عرضه Skate 3 گذشته و برای مدت‌های طولانی حالت آنلاین و بخش چندنفره رقابتی این عنوان از دسترس خارج شده بود. حتی با انتشار Skate 3 از طریق سرویس Backward Compatibility برای کنسول XBOX ONE نیز سرورهای بازی به حالت آنلاین بازنگشته بود. اما حال گیمرها می‌توانند از بخش آنلاین Skate 3 و قابلیت‌های آن استفاده کرده و ازین بابت نیز بسیار خوشحال هستند.

اما باید دید دقیقا EA چرا دست به چنین کاری زده است؟ یکی از دلایل آن می‌تواند محبوبیت Xbox Live باشد که ناشر بازی را مجبور کرده سرورهای فعال بازی را بازگرداند. اما در عین حال این موضوع می‌تواند امتحان بازخورد و سلیقه مخاطبین باشد که چگونه به چنین امری و در همین امتداد معرفی قسمتی جدید از Skate واکنش نشان می‌دهند.

Comicbook

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 2 =