اخبار بازی

بازی STALKER 2 برای عرضه در سال 2021 معرفی شد

بازی STALKER 2 برای عرضه در سال 2021 معرفی شد

وی جی مگ: استودیو GSC Games World به صورت رسمی تایید کرد که بازی STALKER 2 در دست ساخت است و برای عرضه در سال 2021 آماده می‌شود. اثری که ادامه‌ای است برای قسمت اول این مجموعه که خود دو بسته اضافه‌شونده با نام‌های Clear Sky و Call of Prpyat داشت.

به گزارش وی جی مگ، سازندگان بازی STALKER 2 هنوز اطلاعات خاصی را از ساخته خود منتشر نکرده و حتی اشاره‌ای به پلتفرم‌های هدف نیز نداشته‌اند. البته با نگاهی به سابقه آنها باید مطمئن بود که STALKER 2 حداقل برای PC عرضه می‌شود. با توجه به اینکه ممکن است در سال 2020 کنسول‌های نسل جدید وارد بازار شوند هنوز مشخص نیست که STALKER 2 در زمینه بازار کنسولی چه پلتفرم‌هایی را هدف قرار می‌دهد.

در حال حاضر تنها یک تصویر از لوگوی اصلی بازی در دسترس است و هرچند GSC Games World ایمیل مخاطب‌ها را برای دریافت اطلاعات بیشتر ثبت می‌کند اما فعلا خبری از هیچکدام آنها نیست. در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که احتمال می‌رود، بازی STALKER 2 در E3 2018 حضوری حتی کوتاه داشته باشد. اثری که قسمت اول آن در سال 2007 با زیرعنوان Shadow of Chernobyl عرضه شده و در ادامه دو بسته قابل دانلود نیز برای آن در دسترس قرار گرفت.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 4 =

  • وایییییییییی یکی از ترسناک ترین بازی های زمان بچگیم مخصوصا اون زمان گرافیکش در حد metro الان بود عالی مرسی