اخبار بازی

بازی Star Wars بعدی ترکیبی از آنلاین و بخش داستانی است

بازی Star Wars بعدی ترکیبی از آنلاین و بخش داستانی است

وی جی مگ: آن‌طور که پیداست بازی Star Wars بعدی ترکیبی از آنلاین و بخش داستانی است. اگهی استخدام شغلی جدید منتشر شده در وبسایت EA، جزییاتی از پروژه Star Wars جدید که به صورت AAA و Open World بوده و ساختاری مشابه Destiny دارد را به اشتراک می‌گذارد.

به گزارش وی جی مگ، براساس لیست این آگهی شغلی، EA به دنبال استخدام یک طراح بخش آنلاین ارشد است تا به منظور انتقال یک تجربه آنلاین منحصر به فرد به تیم EA Vancouver ملحق شود. در آگهی جدیدی نیز اشاره شده که این بازی تنها شامل بخش چندنفره و آنلاین نبوده بلکه از وجود بخش روایت داستانی و تک‌نفره نیز بهره می‌برد. اگرچه این موارد اصلا جای تعجب ندارد اما باید دید EA چگونه هر دو مورد مطرح شده را در بازی خود جای می‌دهد.

براساس اطلاعات منتشر شده از آگهی استخدام، این طراح ارشد بخش آنلاین با Creative Director و Game Director و هم‌چنین نویسنده ارشد کار خواهد کرد تا بتواند ویژگی‌های مرتبط به بخش تک‌نفره داستانی و ساختار گیم‌پلی را ادغام کرده و آن را به منظور ارائه یک تجربه منسجم مورد استفاده قرار دهد.

آن‌چه حائز اهمیت است توجه به واژه ادغام بوده که به آن اشاره شده است. شواهد حاکی از آن است سازندگان این پروژه به دنبال ادغام و ترکیب بخش داستانی تک‌نفره با بخش آنلاین هستند تا بتوانند یک تجربه منسجم منتقل کنند. موردی که باعث می‌شود تصور کنیم Star Wars بعدی ساختاری مشابه Destiny خواهد داشت.

Comicbook

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده − 9 =

  • اصن گند این استاروارز درومده هاااااااا
    شده عین کالاف
    هم فیلماش دیگه دارن هر سال میان……
    هم بازیاش…..