اخبار بازی

بازی State of Decay 2 روی Xbox One X زیباتر و بدتر اجرا می‌شود !

بازی State of Decay 2 روی Xbox One X زیباتر و بدتر اجرا می‌شود !

وی جی مگ: ساخته استودیو Undead Labs و شرکت مایکروسافت یعنی بازی State of Decay 2 روی Xbox One X به لطف سخت‌افزار قوی‌تری این کنسول میان‌نسلی بهتر و زیبا‌تر از نسخه معمولی  به نظر می‌رسد. اما در عین حال نحوه اجرا تکنیکی آن چندان تعریفی ندارد.

به گزارش وی جی مگ، نیازی به توضیح نیست که State of Decay 2 چندان گرافیکی در خور نسل هشتم نداشته و حتی روی XBOX ONE به مانند یک بازی نسل قبلی به نظر می‌رسد در حالی که روی XBOX ONE X به لطف نورپردازی بهتر و بافت‌های باکیفیت‌تر از نظر بصری زیباتر است و مشکلات نسخه معمولی چون مشکلات موشن بلور و تکسچرها در آن وجود ندارد. هم‌چنین از نظر طراحی مدل‌سازی شخصیت‌ها، طراحی متراکم‌تر و Draw Distance با جزییات‌تر، بازی State of Decay 2 روی Xbox One X با پیشرفت‌های قابل توجهی همراه شده.

اما نحوه عملکرد و بحث فنی و تکنیکی بازی امر دیگری است. فریم‌ریت هر دو نسخه XBOX ONE و XBOX ONE X بازی آزاد بوده و روی 30 قفل نشده است. وقتی شما فاکتورهای جزییات بالاتر بصری روی XBOX ONE X را در نظر می‌گیرید، کنسول میان‌نسلی مایکروسافت باید با عملکرد بهتری بازی را اجرا کند در حالی که این‌گونه نیست. نسخه XBOX ONE S معمولا بازی را با 30 الی 45 فریم بر ثانیه اجرا می‌کند در صورتی که نسخه مربوط به XBOX ONE X با افت فریم مواجه شده و فریم آن تا 20 کاهش می‌یابد.

به دلیل این که هیچ گزینه‌ای مبنی بر Performance Mode در بازی وجود ندارد چنان‌چه شما در حال تجربه بازی State of Decay 2 روی Xbox One X باشید عملکرد این اثر روی کنسول میان‌نسلی شما به نسبت نسخه معمولی XBOX ONE دوستان‌تان ضعیف‌تر خواهد بود. باید دید چه زمانی استودیو Undead Labs و شرکت مایکروسافت مشکلات مرتبط به XBOX ONE X را حل خواهند کرد.

Comicbook

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 + نوزده =