اخبار بازی

بازی Stranger Things توسط Telltale ساخته می‌شود

بازی Stranger Things

وی جی مگ: بازی جدید Telltale بر اساس یک سریال خیلی محبوب از Netflix است یعنی سریال Stranger Things. بازی قرار بود همگام با فصل دوم معرفی شود ولی نقشه‌هایشان با تاخیر مواجه شد.

به گزارش وی جی مگ، اطلاعات بیشتری برای گفتن نیست،  فقط اینکه Telltale بعد از کنفرانس E3 با عجله خبر را تائید کرد. اخبار حاکی از یک بازی دیگر است که Telltale درساخت آن همکاری می‌کند و آن بازی Minecraft Story Mode نام دارد. با سابقه خوب Telltale و داستان زیبای سریال Stranger Things باید منتظر یک بازی خوب باشیم که این بازی مانند بازی‌های قبل به صورت مولتی‌پلتفرم عرضه خواهد شد.

Telltale اظهار داشت که این کمپانی به خاطر همکاری با Netflix افتخار می‌کند وهمچنین اطلاعات بیشتری را منتشر خواهند کرد. یک خبر از منبع دیگر اینگونه اظهار کرد که این بازی همانند بازی Game of Thrones به داستان سریال گره خورده است و همان کارکترهای سریال را در بازی خواهیم دید. هیچگونه تائید رسمی دراین مورد نشده پس نمی‌توان این خبر را جدی گرفت.

سریال Stranger Things  به کارگردانی بردران Duffer در سال 1980 روایت می‌شود و دو فصل از این سریال پخش شده که توانست به موفقیت خوبی برسد. فصل سوم نیز در دست ساخت است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 − 6 =