اخبار بازی

بازی Sunset Overdrive 2 در حال ساخت نیست

بازی Sunset Overdrive 2 در حال ساخت نیست

وی جی مگ: طی هفته‌های گذشته شایعاتی منتشر شده که مایکروسافت قصد دارد در کنفرانس E3 2018 خود قسمت‌های جدید مجموعه بازی‌های Halo، Forza و Sunset Overdrive 2 را معرفی کند. شایعه‌ای که منبع اصلی آن پیش‌تر از معرفی Fallout 76 خبر داده بود.

به گزارش وی جی مگ، پیش بینی معرفی قسمت جدید Gears of War، Halo یا Forza Horizon 4 نکته‌ای عجیب نیست اما با بررسی شرایط فعلی متوجه می‌شویم که بازی Sunset Overdrive 2 در حال حاضر مراحل ساخت خود را پشت سر نمی‌گذارد. چند سال از توسعه قسمت اول این مجموعه بازی گذشته و در حال حاضر سازنده اصلی آن یعنی استودیو Insomniac مشغول توسعه بازی Spider-Man است.

در همین راستا خبرنگار سابق وبسایت GiantBomb در توئیتر خود اعلام کرده که فعلا بازی Sunset Overdrive 2 در حال ساخت نیست و نباید در زمانی نزدیک منتظر معرفی آن بود. در نهایت باید دید Microsoft چه برنامه‌ای برای ادامه کار مجموعه بازی دارد و در نهایت اگر فکر توسعه آن را در ذهن داشته باشد باید دید چه استودیو ساخت قسمت دوم آن را برعهده می‌گیرد. باید تا نمایشگاه E3 2018 صبر کرد و دید که سازندگان Xbox One چه عناوین جدیدی را برای این کنسول خانگی که فعلا وضعیت خوبی را در زمینه بازی‌های انحصاری دنبال نمی‌کند، معرفی خواهد کرد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک + یازده =