اخبار بازی

بازی Team Sonic Racing لو رفت !

بازی Team Sonic Racing لو رفت !

وی جی مگ: باز هم نوبت به فروشگاه والمارت رسید تا اطلاعات یک بازی دیگر را به اشتباه منتشر کرد و اینبار قرعه به نام بازی Team Sonic Racing درآمده که مدتی است شایعه ساخت آن شنیده می‌شد.

به گزارش وی جی مگ، در اطلاعات بازی Team Sonic Racing به عنوان پلتفرم‌های هدف از Nintendo Switch، Xbox One، PS4 و PC یاد شده و در کنار این مسئله تصاویری نیز از بازی لو رفته‌اند که گرافیک اصلی آن را نمایش می‌دهند. در حال حاضر با توجه به تصاویر موجود می‌دانیم که شخصیت‌های Sonic، Shadow the Hedgehog، Knuckles و Trails به طور قطع در این بازی حضور دارند. در حال حاضر مشخص نشده که آیا مانند عناوین قبلی این مجموعه گیمر می‌تواند وسیله نقلیه خود را تغییر داده و وارد آب شده یا پرواز کند.

با توجه به اینکه تصاویر اصلی بازی Team Sonic Racing نیز از سوی والمارت لو رفته انتظار می‌رود که به‌زودی SEGA این اثر را رسما معرفی کرده و اطلاعات تکمیلی و تریلر آن را منتشر کند. اثری که به احتمال فراوان در سال جاری میلادی برای پتلفرم‌های مخلتف از جمله PC، PS4، Xbox One و Nintendo Switch‌ ساخته می‌شود. هنوز مشخص نشده که چه استودیویی وظیفه توسعه این اثر را برعهده دارد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 + 7 =