اخبار بازی

بازی The Culling 2 معرفی شد

بازی The Culling 2 معرفی شد

وی جی مگ: به تازگی بازی‌های آنلاین همگی به سمت Battle Royale می‌روند که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. مانند بازی‌های Fortnite و PlayerUnknown’s Battleground. بازی The Culling 2 به تازگی معرفی شده که در همین سبک است و از نسخه قبلی خود بزرگتر شده و پیشرفت‌هایی هم نیزدارد.

به گزار وی جی مگ، استودیوی Xaviant اعلام کرد که این بازی همانند نسخه قبلی بازی است که در سال 2016 منتشر شد و قرار است مانند سایر عناوینی که سبک Battle Royale دارند، چند پلیر در یک محیط به مبارزه با هم بپردازند و برای بقا به دنبال اسلحه و ابزار مورد نیاز بگردند.

موردی که بسیار تعجب‌برانگیز است این است که این بازی در این هفته منتشر می‌شود. به طور رسمی اعلام شد که بازی در تاریخ 10 جولای 2018 برای PC، PS4 و Xbox one منتشر می‌شود. به گفته ناشران بازی، قیمت این عنوان 19.99 دلار است.

تریلری از این بازی منتشر شده که نشان می‌داد این بازی تفاوت زیادی با سایر بازی‌ها در این سبک ندارد، به جز چند تفاوت جزئی در گیم‌‌پلی به چیز دیگری نمی‌توان اشاره کرد. همچنین تصاویری از بازی منتشر شده که می‌توانید در زیر مشاهد کنید.

همان طور که در تصاویر مشاهد می‌کنید سبک بازی خشن‌تر به نظر می‌رسد و چیز جدیدی در آن به چشم نمی‌خورد. شاید قیمت پایین این بازی بتواند طرفداران این سبک را جذب خود کند.

 

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده + هفده =